Gå til innhold

Klippe seg i en innvandrer frisør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trollemor;o)

Å måtte poengtere det motsatte er stakkarslig. Et behov for å hevde seg, fortrinnsvis på andres bekostning, er stakkarslig.

Synes du det var en god kommentar til meg?

Jeg har jo opplevd å bli skamklippet av en etnisk norsk frisør....

Annonse

Å måtte poengtere det motsatte er stakkarslig. Et behov for å hevde seg, fortrinnsvis på andres bekostning, er stakkarslig.

Synes du det var en god kommentar til meg?

Jeg synes ikke den var noe å hisse seg opp over, i alle fall. Hun setter det hele på spissen, men hun har jo et poeng. Det er sikkert store variasjoner innenfor gruppen ikke etnisk norske frisører.

trollemor;o)

Var dette seriøst eller ironi?

Det var iallefall ikke ironi...Jeg HAR blitt skamklippet av en etninsk norsk frisør.

Mange tenker nok slik hvis de har blitt skamklippet av en innvandrer, at jeg klipper meg ALDRI med en innvandrer igjen.

Det var det jeg ville poengtere.

Gjest Jacoba

Det var iallefall ikke ironi...Jeg HAR blitt skamklippet av en etninsk norsk frisør.

Mange tenker nok slik hvis de har blitt skamklippet av en innvandrer, at jeg klipper meg ALDRI med en innvandrer igjen.

Det var det jeg ville poengtere.

Bra. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...