Gå til innhold

For godt vant med inaktivitet?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det går egentlig bra med skolen nå, studerer fullt og får gjort det jeg skal. Likevel føler jeg at jeg ikke gjør nok. Mye av tiden min går rett og slett med til inaktivtet, hviling og soving!

Jeg har sagt det før, og sier det desverre igjen, at hvis jeg skulle jobbet 8 timer hver dag, så hadde jeg slitt! Jobber rett og slett ikke så mye...

Problemet er at jeg syns dette er så ille. Skulle gjerne gjort mye mer, men det er rett og slett mer behagelig å drive med nevnte "aktiviteter". Det er ofte veldig tungt å studere.

Tror dere dette vil gå seg til etterhvert som jeg kommer mer inn i det? Begynte jo på igjen med studier etter lang pause nå etter nyttår... kanskje det er sånn at man må bruke lang tid for å komme opp på et "akseptabelt" nivå med aktivitet?

Eller...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...