Gå til innhold

Når står du opp om morgenen?

Anbefalte innlegg

Gjest statistikk
Skrevet

Siden jeg ikke er i jobb for tiden så pleier jeg å stå opp rundt 09, Andre ganger sover jeg lengre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Helger er deilige
Skrevet

Klokken 05.55.

Skal på jobb 08.00, før det må alle fire i familien opp og minsten kjøres i barnehagen.

Skrevet

Ca. kl 6 som regel. På hverdagene, vel å merke.

Skrevet

700

burde nok stått opp 645 men er fryktelig trøtt. I helgene blir den ca 9

Gjest - Ingoen -
Skrevet

Rundt kl 7, stort sett.

MEN minsten på litt over 1 år liker å våkne mellom 4 og 5.30, så våkner lenge før vi står opp. Nekter imidlertidig å stå opp midt på natta, så har tatt opp en lekekasse og noen bøker til soverommet vårt ( han sover inne hos oss enda). Så da leker han og koser seg med lyset på, mens mor ligger under dyna og nyter å vertfall kunne ligge og slappe av litt til.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

6 i ukedagene.

En gang mellom 8 og 10 i helgene.

Skrevet

Det kommer an på... I dag har jeg hatt fri, så jeg sto opp 09.30 (så feil på klokka, trodde ikke den var så mye...). Ellers pleier jeg å stå opp mellom 07.30 og 08.30 på fridager og i helgene. Når jeg begynner på jobb klokka ni står jeg opp 06.45 (30-45 minutter løpetur med bikkja før dusj og frokost).

Gjest segunda
Skrevet

Det varierer en del etter hvor tidlig jeg har avtaler. Hvis jeg ikke har avtaler og jobber hjemme står jeg ikke tidlig opp. Mellom 9 og 10 kanskje. Jeg har alltid vært B-menneske, men hvis jeg trenger å stå tidlig opp så gjør jeg det. Jeg forsover meg aldri.

Skrevet

Står opp 05.45 på hverdager og rundt 07.00 i helgene. :-)

Skrevet

For tiden skriver jeg på bacheloroppgave. Står opp kl. 07 - da står også ungene opp. Vi steller oss og gjør oss klare til skoler og barnehage. De to største går til skolen kl. 08, mens jeg kjører minstemann til barnehagen ca samme tid.

Så drar jeg rett til skolebiblioteket og bor der til det er på tide å handle og hente minstemann før vi drar hjem.

Gjest Jomfruland
Skrevet

Jeg sover så lenge som mulig siden jeg ikke jobber. I dag sov jeg til halv tre. Det er en velsignelse at dagene blir så korte som mulig.

Gjest Funker ikke veldig her det
Skrevet

Klarer så godt som aldri å sove lenge. Ikke i helga en gang, dessverre.

To til tre ganger i uka trener jeg før jobb, da står jeg opp halv fem. Resten av dagene står jeg opp fem. I helgene står jeg opp syv, er jeg veldig heldig så klarer jeg jeg å sove så som så til åtte.

:)

Gjest statistikk
Skrevet

Klarer så godt som aldri å sove lenge. Ikke i helga en gang, dessverre.

To til tre ganger i uka trener jeg før jobb, da står jeg opp halv fem. Resten av dagene står jeg opp fem. I helgene står jeg opp syv, er jeg veldig heldig så klarer jeg jeg å sove så som så til åtte.

:)

Jøss, jeg hadde aldri klart å stå opp halv fem for å trene før frokost ! Er glad i sove, og har alt for lite selvdisiplin på det området:)

Skrevet

6:20 når jeg har ungene, en drøy time senere når det er bare meg som skal opp.

Skrevet

Når jeg har "tidligskiftet" i familien, dvs. de fleste hverdagene, står jeg opp ca. 05.40. Når mannen min er tidlig oppe, står jeg opp ca. 6.30.

I helgene står vi opp mellom 6.30 og 11 en gang avhengig av eventuelle aktiviteter og dagsform.

Skrevet

Ukedager: mellom 06:45 og 07:30.

Helg: mellom 09:00 og 10:30

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...