Gå til innhold

Når står du opp om morgenen?

Anbefalte innlegg

Gjest så sånn er det
Skrevet

Halv åtte for å hjelpe barna avgårde til skolen. Smøre frokost og nister og sånn.

Ellers kan jeg godt finne på å stå opp i fire-tida også siden jeg får vondt av å ligge for lenge stille.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kayia
Skrevet

Rene sjusover'n jeg ser jeg, oppe kvart på åtte på hverdager og halv elleve i helger. Jeg er et uhelbredelig C-menneske, og skjønner at det nærmer seg å stille klokka når jeg ikke lenger dør når jeg må stå opp.

Gjest alomo
Skrevet

Når jeg våkner og det avhenger av når jeg legger meg.

Skrevet

Jeg er alltid først oppe her i huset, jeg trenger noen minutter for meg selv før hordene dundrer inn. :-)

Så, min klokke ringer 06.30, de andre kommer sigende fram mot kl. 7.

I helgene hvor det ikke skal skje noe står jeg opp når jeg vil, alt mellom 7 og 10.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Alt for tidlig. Jeg står opp 6.30, men jeg stiller mobilen på ringing 5.50 og så ringer den hvert 10. min. Jeg må ha litt tid til å psyke meg opp.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Klarer så godt som aldri å sove lenge. Ikke i helga en gang, dessverre.

To til tre ganger i uka trener jeg før jobb, da står jeg opp halv fem. Resten av dagene står jeg opp fem. I helgene står jeg opp syv, er jeg veldig heldig så klarer jeg jeg å sove så som så til åtte.

:)

''To til tre ganger i uka trener jeg før jobb, da står jeg opp halv fem''

Jeg er imponert. Dette ville for meg ha fortonet seg som tortur.

mariaflyfly
Skrevet

Når ungene er her og jeg har tidlig foreledning: 06.15

En halvtime seinere når jeg ikke har tidlig forelesning.

En halvtime etter det igjen dersom ungene er hos faren sin.

Gjest morgenfugelen
Skrevet

I ukedagene står jeg opp 0545.

I helgene ca 0730

Da jeg var hjemme i permisjon med barna stod jeg opp 0630 i ukedagene, og ca 0730 i helgene.

Gjest prust
Skrevet

Klokka ringer 7. Noen morgener kommer et barn eller to eller tre inn på soverommet litt tidligere (etter klokka 6 da).

Ligger ofte 10-15 minutter før jeg står opp. Er nede på kjøkkenet ca halv åtte.

I helgene sover jeg som regel til 9-tida, og står opp en gang før 10.

Skrevet

Jeg våkner gjerne mellom 10 og 11, men er da også en natteravn som liker å være oppe om natta. Nå har jeg til og med funnet ut at alle de fine filmene på tv går om natten av en eller annen grunn så jeg ser på tv og leser på forum til rundt 3 om natta hver natt.

Gjest Tatjana
Skrevet

Hvis tenåringen er hjemme og skal ta bussen til skolen, står jeg opp 05.20. Når det er bare de to yngste, mannen og jeg som skal opp, står jeg opp 06.30. I helgene sover jeg til åtte-ni som regel.

Gjest Funker ikke veldig her det
Skrevet

''To til tre ganger i uka trener jeg før jobb, da står jeg opp halv fem''

Jeg er imponert. Dette ville for meg ha fortonet seg som tortur.

He he, det er faktisk veldig deilig :) Enten så trener jeg, kondisjon og styrke. Eller så svømmer jeg. Flott start på dagen :P

Gjest Funker ikke veldig her det
Skrevet

Jøss, jeg hadde aldri klart å stå opp halv fem for å trene før frokost ! Er glad i sove, og har alt for lite selvdisiplin på det området:)

Nei, det er nok ikke alle som er slike morgenfugler. Jeg derimot våkner veldig fort og har både full guffe musikk i bilen og har stor glede av å enten trene eller svømme en time da før jobb :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...