Gå til innhold

Hvilke implantater bruker mest batteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som nyimplantert så lurer jeg litt på det;) Er det noen implantater som bruker mere batteri enn andre og derfor er dyrere i drift?

Jeg vet at Pacemakere må skiftes ut sånn ca hvert femte år. hva med andre innvendige implantater?

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Hva har du implantert? Når jeg hører implantater så tenker jeg silikon, men de er jo ikke avhengig av batteri (med mindre jeg ikke har fått med meg at det har kommet vibrerende silikon eller noe sånt) ;-)

Skrevet

Hva har du implantert? Når jeg hører implantater så tenker jeg silikon, men de er jo ikke avhengig av batteri (med mindre jeg ikke har fått med meg at det har kommet vibrerende silikon eller noe sånt) ;-)

Kanskje de kommer med kontrollpanel, slik at man kan justere størrelsen eller utseendet etter humøret. Hot date size, stiff nipples eller sport size;)

Mary Poppins
Skrevet

Kanskje de kommer med kontrollpanel, slik at man kan justere størrelsen eller utseendet etter humøret. Hot date size, stiff nipples eller sport size;)

Haha der har du en forretningsidé tonie!!.. Kan ikke skjønne annet enn at den vil slå ann!

Skrevet

Jeg har en intersteemer, et slags nerveimplantat som er festet ti. noen ledningen som kommer ut av ryggen ;).

jeg går nå på Duracellbatterier, men hvis det blir innplantert inn i kroppen så bruker den visst samme type batteri som pacemakere.

Skrevet

Haha der har du en forretningsidé tonie!!.. Kan ikke skjønne annet enn at den vil slå ann!

Det er jo genialt om jeg må si det selv. Kanskje det er nå det skjer? Kanskje millionene endelig skal begynne å rulle inn på kontoen? Kanskje jeg for alltid skal være kjent som puppe-tonie?;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...