Gå til innhold

Jeg er våken og venter

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Midt på dagen fikk jeg tlf. om at min bror vil dø når som helst. Jeg fikk snakket med han i tlf. i kveld for siste gang. Jeg greier ikke å sove jeg sitter og venter på at tlf. ringer.

Jeg får aldri se han mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Høstløv
Skrevet

Er du fremdeles i Amerika? Uten mulighet for å reise for å ta avskjed med broren din?

Det er vondt og trist for deg.

Skrevet

Å, stakkars, stakkars deg og dere... Noe så forferdelig!

*Klem*

Skrevet

Min dypeste sympati, dette var forferdelig leit.

mariaflyfly
Skrevet

Dette var forferdelig trist lesning, Segunda :(

Skrevet

Så fryktelig trist. Så tøft det må være for deg og dere.

Gjest prust
Skrevet

Så forferdelig trist, Segunda...

En klem er så lite nå, men gode tanker og "klemmer" over nettet er det eneste jeg kan gi deg akkurat nå.

Gjest segunda
Skrevet

Er du fremdeles i Amerika? Uten mulighet for å reise for å ta avskjed med broren din?

Det er vondt og trist for deg.

Nei jeg er kommet hjem til Norge, men familien min bor ikke i Norge. Derfor har jeg ikke hatt mulighet til å reise til dem.

Reiseforsikringen sørget for å få meg hjem til Norge rett før helgen.

Jeg venter fremdeles, men det er bare spørsmål om timer.

Skrevet

Så trist, jeg skjønner godt at du ikke får sove. Kan du ikke få bestillt deg en billett så du kan være med familien og slipper å sitte her alene. Klem

Gjest prust
Skrevet

Nei jeg er kommet hjem til Norge, men familien min bor ikke i Norge. Derfor har jeg ikke hatt mulighet til å reise til dem.

Reiseforsikringen sørget for å få meg hjem til Norge rett før helgen.

Jeg venter fremdeles, men det er bare spørsmål om timer.

Kan du ikke hive deg rundt og reise til broren din så fort som mulig? Eller er du for dårlig selv?

Gjest segunda
Skrevet

Kan du ikke hive deg rundt og reise til broren din så fort som mulig? Eller er du for dårlig selv?

Nei jeg har ikke mulighet til å rekke frem. Jeg drar så fort som mulig til å være sammen med familien, men det er bare slik at jeg ikke kan nå frem denne gangen.

Jeg har stor familie og han har mange rundt seg. Jeg skulle bare gjerne vært sammen med dem alle sammen nå. Jeg skulle gjerne vært hos min mor når det skjer og jeg tenker mye på min far som ligger gammel og bevegelseshemmet på lokal sykehuset siden mor reiste til å være hos min bror.

Dette er en vond brutal virkelighet.

Gjest segunda
Skrevet

Så trist, jeg skjønner godt at du ikke får sove. Kan du ikke få bestillt deg en billett så du kan være med familien og slipper å sitte her alene. Klem

Jo, men jeg måtte vente pga. min egen helse og trodde aldri at det ville gå så fort. Jeg rekker ikke frem det er bare slik det er.

Jeg har barna mine her så jeg er ikke helt alene.

Skrevet

Jo, men jeg måtte vente pga. min egen helse og trodde aldri at det ville gå så fort. Jeg rekker ikke frem det er bare slik det er.

Jeg har barna mine her så jeg er ikke helt alene.

Det er desverre sånn at man ikke alltid klarer å vite hvor lang tid sånt kan ta. Jeg fikk beskjed om å komme ned øyeblikkelig da mora mi døde og det tok 24 timer og det hadde ingen ventet at hun skulle holde.

Jeg synes ikke det er skikkelig trøst å få hos ungene mine, de er på en måte ikke så nært og det er de jo heller ikke da de er en annen generasjon. Dessuten er dattera mi litt sånn som stikker seg unna når hun er lei seg og eldstemann holder seg helt borte og stikker hodet litt i sanda. Det er vel derfor hun klarer jobben sin også. Men dine kan jo være helt annerledes enn mine. Så jeg ser for meg at det kan være lettere å være med søsken og foreldre når slike ting skjer som er mer tilstedeværende.

Så jeg synes det er fælt at du er så langt unna familien din for jeg er sånn som ikke vil være alene når triste ting skjer, men blir alene likevel så derfor tror jeg at det ville vært bedre å reise for jeg har ikke hatt søsken å dele sorgen med.

Gjest segunda
Skrevet

Det er desverre sånn at man ikke alltid klarer å vite hvor lang tid sånt kan ta. Jeg fikk beskjed om å komme ned øyeblikkelig da mora mi døde og det tok 24 timer og det hadde ingen ventet at hun skulle holde.

Jeg synes ikke det er skikkelig trøst å få hos ungene mine, de er på en måte ikke så nært og det er de jo heller ikke da de er en annen generasjon. Dessuten er dattera mi litt sånn som stikker seg unna når hun er lei seg og eldstemann holder seg helt borte og stikker hodet litt i sanda. Det er vel derfor hun klarer jobben sin også. Men dine kan jo være helt annerledes enn mine. Så jeg ser for meg at det kan være lettere å være med søsken og foreldre når slike ting skjer som er mer tilstedeværende.

Så jeg synes det er fælt at du er så langt unna familien din for jeg er sånn som ikke vil være alene når triste ting skjer, men blir alene likevel så derfor tror jeg at det ville vært bedre å reise for jeg har ikke hatt søsken å dele sorgen med.

Du har helt rett at det ikke er det samme med søsken og foreldre siden barna er unge, men jeg finner god trøst i å ha min elste datter hos meg. Hun er meget følelsesmessig moden og har alltid vært.

Jeg kommer til å reise, men er klar over at jeg rekker ikke frem i tide. Jeg kommer ikke med i morgen og det blir først til helgen og da er det for sent. Jeg kan ikke gjøre noe med det.

Skrevet

Åh, kjære segunda :( Så utrolig vondt det må være :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...