Gjest Blond ja??? Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 http://www.side3.no/article3120473.ece Hva er det for en drøy spøk som blir gjennomført her? Har sett klippet flere ganger, men skjønner ikke hva som er spøken? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Skjønner du ikke det?! Har du virkelig sett det? De later jo som om de har glemt å feste tauet i det han hopper og slenger tilsynelatende den løse enden etter ham og brøler:"Vent! Vent!" 0 Siter
Gjest Blond, ja? Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Skjønner du ikke det?! Har du virkelig sett det? De later jo som om de har glemt å feste tauet i det han hopper og slenger tilsynelatende den løse enden etter ham og brøler:"Vent! Vent!" Ok, jeg har ikke på lyden, så jeg visste ikke at de ropte. Så at de kastet tauet, men jeg har ikke erfaring med strikkhopp, så jeg reflekterte ikke over det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.