Gå til innhold

Fri frakt på look fantastic.


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! ;)

For a limited time only.

Jeg har lyst til å kjøpe decleor ansiktskremkrem. Men tror ikke de har noe under tollgrensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

For a limited time only.

Jeg har lyst til å kjøpe decleor ansiktskremkrem. Men tror ikke de har noe under tollgrensa.

De har ikke det :(

Dermalogica er et ok alternativ for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Ok. Jeg ser ingenting der til under 22.30. GBP

Med dagens kurs, tilsvarer det kr 200,43

:(

Jeg har sikkert bestilt disse produktene når det har vært sånn "3 pund off" kampanje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dagens kurs, tilsvarer det kr 200,43

:(

Jeg har sikkert bestilt disse produktene når det har vært sånn "3 pund off" kampanje...

Hm. 22.25 er akkurat grensen. Så at de reklamerte med activ moist til 21.25, men fant den ikke. Bare 100 ml, så da er sikkert 50 ml utsolgt for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. 22.25 er akkurat grensen. Så at de reklamerte med activ moist til 21.25, men fant den ikke. Bare 100 ml, så da er sikkert 50 ml utsolgt for øyeblikket.

Men, det jeg lurer på nå er om jeg ikke trenger et par nye neglelakker... synd man ikke har bursdag to ganger om året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Men, det jeg lurer på nå er om jeg ikke trenger et par nye neglelakker... synd man ikke har bursdag to ganger om året..

Kan du ikke bare feire Cathlinfestivalen dersom det er lenge til bursdagen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

For a limited time only.

Jeg har lyst til å kjøpe decleor ansiktskremkrem. Men tror ikke de har noe under tollgrensa.

Noen av Decleors produkter er under grensa på www.cheapsmells.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lookfantastic er dyre på det meste.

Jeg sjekka på et produkt en gang, og da var LF billigst. Men du vet at de er dyre? Jeg syns liksom ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg sjekka på et produkt en gang, og da var LF billigst. Men du vet at de er dyre? Jeg syns liksom ikke det.

De er som oftest dyrere enn cheapsmells og feelunique ja. Hvertfall inkl frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare feire Cathlinfestivalen dersom det er lenge til bursdagen din? :)

Ja, hvis det inkluderer masse gaver så. Sukk, jeg får altfor lite gaver i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Artig:-) Da har jeg endelilg funnet noe til under 200.

På cheapsmells så bør du velge i pund. Ikke NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...