Gå til innhold

Fri frakt på look fantastic.


cathlin

Anbefalte innlegg

Gjest jaaaaaaay

www.strawberrynet.no er mye billigere og har gratis frakt, i tillegg har de ofte gratis giveaways, pluss du får rabatt om du handler flere varer, pluss økende lojalitetsrabatt for hver gang du handler, de har kjapp levering og de leverer til og med rekommandert gratis :-) Og må du betale toll/moms når du henter pakka pga du har handla for over 200 kr er ikke det noe problem, bare ta kopi av kvittering for betalt moms/toll og scann eller faks den - så får du penga igjen :D Good will policy kaller de det.

Jeg er i alle fall superfornøyd, og produkta er 100 % ekte (genuine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaaaaaaay

For a limited time only.

Jeg har lyst til å kjøpe decleor ansiktskremkrem. Men tror ikke de har noe under tollgrensa.

Kjøp den hos Strawberrynet om de har den,

koster den over tolgrensa refunderer de dine utlegg om du sender dem kopi av kvittering :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.strawberrynet.no er mye billigere og har gratis frakt, i tillegg har de ofte gratis giveaways, pluss du får rabatt om du handler flere varer, pluss økende lojalitetsrabatt for hver gang du handler, de har kjapp levering og de leverer til og med rekommandert gratis :-) Og må du betale toll/moms når du henter pakka pga du har handla for over 200 kr er ikke det noe problem, bare ta kopi av kvittering for betalt moms/toll og scann eller faks den - så får du penga igjen :D Good will policy kaller de det.

Jeg er i alle fall superfornøyd, og produkta er 100 % ekte (genuine).

Jøsses, er det sant? De betaler deg tilbake det man betaler i toll for varer over 200? Da blir det helt klart der jeg skal handle i fremtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaaaaaaay

Jøsses, er det sant? De betaler deg tilbake det man betaler i toll for varer over 200? Da blir det helt klart der jeg skal handle i fremtida.

Jepp, jeg har handla der flere ganger og har oppnådd full lojalitetsrabatt, 10 % eller noe tror jeg d er, pluss de pleier ha ekstra rabatter når jeg handler flere ting.

Et par ganger jeg handla for over 200, fikk igjen penga.

Kopierte kvitteringa og sendte på mail. Kan også sende på faks eller i post.

SKriver bare i mailen please refund my expanses eller noe sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har handla der flere ganger og har oppnådd full lojalitetsrabatt, 10 % eller noe tror jeg d er, pluss de pleier ha ekstra rabatter når jeg handler flere ting.

Et par ganger jeg handla for over 200, fikk igjen penga.

Kopierte kvitteringa og sendte på mail. Kan også sende på faks eller i post.

SKriver bare i mailen please refund my expanses eller noe sånn :D

Jepp. Men jeg ser at decleor ikke er spesielt billig der i grunn. Det er jo nesten butikkpriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har handla der flere ganger og har oppnådd full lojalitetsrabatt, 10 % eller noe tror jeg d er, pluss de pleier ha ekstra rabatter når jeg handler flere ting.

Et par ganger jeg handla for over 200, fikk igjen penga.

Kopierte kvitteringa og sendte på mail. Kan også sende på faks eller i post.

SKriver bare i mailen please refund my expanses eller noe sånn :D

Står det noe sted at man kan gjøre det, eller var det noe du fant på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg har handla der flere ganger og har oppnådd full lojalitetsrabatt, 10 % eller noe tror jeg d er, pluss de pleier ha ekstra rabatter når jeg handler flere ting.

Et par ganger jeg handla for over 200, fikk igjen penga.

Kopierte kvitteringa og sendte på mail. Kan også sende på faks eller i post.

SKriver bare i mailen please refund my expanses eller noe sånn :D

Nå fant jeg infoen på nettsiden deres. Det er jo helt genialt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jepp. Men jeg ser at decleor ikke er spesielt billig der i grunn. Det er jo nesten butikkpriser.

Decleor kjøper du rimelig på www.cheapsmells.com :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decleor kjøper du rimelig på www.cheapsmells.com :-)

Jo, men der får man vel ikke toll-pengene tilbake, som man gjør på strawberry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jo, men der får man vel ikke toll-pengene tilbake, som man gjør på strawberry?

Nei det gjør man ikke men på de tingene jeg pleier å kjøpe av Decleor er såpass overlegent billig hos cheapsmells at jeg fortsatt handler der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør man ikke men på de tingene jeg pleier å kjøpe av Decleor er såpass overlegent billig hos cheapsmells at jeg fortsatt handler der.

Så det du mener er at det lønner seg å handle på Cheapsmells uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Så det du mener er at det lønner seg å handle på Cheapsmells uansett.

På det jeg pleier å kjøpe så gjør det det ja. Dessuten får man jo ikke alltid toll på det man handler, og da blir det jo riktig så rimelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

www.strawberrynet.no er mye billigere og har gratis frakt, i tillegg har de ofte gratis giveaways, pluss du får rabatt om du handler flere varer, pluss økende lojalitetsrabatt for hver gang du handler, de har kjapp levering og de leverer til og med rekommandert gratis :-) Og må du betale toll/moms når du henter pakka pga du har handla for over 200 kr er ikke det noe problem, bare ta kopi av kvittering for betalt moms/toll og scann eller faks den - så får du penga igjen :D Good will policy kaller de det.

Jeg er i alle fall superfornøyd, og produkta er 100 % ekte (genuine).

De er ikke så veldig billige lenger :(

Men det er veldig bra at de betaler tilbake. Jeg har fått refundert en sum en gang, men det ble vel med den ene. Er litt styrete syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det jeg pleier å kjøpe så gjør det det ja. Dessuten får man jo ikke alltid toll på det man handler, og da blir det jo riktig så rimelig :-)

Ja, hvis du har noen metoder for å unngå toll på, blir det jo billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jaaaaaaay

Jepp. Men jeg ser at decleor ikke er spesielt billig der i grunn. Det er jo nesten butikkpriser.

ikke glem at man får rabatt også da og de ofte har kampanjer med ekstra rabatter på ulike varer. Handler du flere varer får du opptil 5 % rabatt tror jeg, pluss evnt lojalitetsbonus,

jeg har opptjent 10 % :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...