Gå til innhold

Starte firma når man er psyk?

Gjest Bipolar,Bolderline eller noe annet sinnsykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har registrert ett firma i brønnøysund som skal selge bruktbiler.

Har 5 biler i prisklassen 5000-30 000.Har også mulighet til å selge mitt hus siden jeg har en formue på ca 800 000 og flytte til Sverige for å bli rik på eiendom.

MEN.Jeg har en snikende følelse at det er min mani eller min hypomani som snakker.Jeg er redd jeg skal skyte meg selv i foten og bare gjøre mitt liv mer komplisert og at jeg skal skade meg selv etter en periode som super deprimert.

Har endelig funnet ut at quetiapin 100 mg og citalopram 20 mg fungerer fint for meg ,selv om jeg våkner i 12 tiden.

Er det den syke eller den friske delen av meg som vil drive firma og bli rik? Er det den syke eller den friske delen av meg som holder igjen? Tror at en sakte rehabilitering kanskje er den beste veien å gå?Jeg er 52 og er ingen dumrian.

Jeg har på følelsen av at å begynne å trene,gå ned i vekt og begynne min egen rehabilitering muligens er den rette veien å gå.Eller skal jeg heller bli rik på eiendom,fort i Sverige,eller sakte i Norge? Har lite eller ikke noe nettverk,så jeg har vel flest venner her inne på DOL?

Eller er jeg bare gal og bør legges i reimer,.Gaustad neste?

(Eller er det Dikemark?)

Skrevet

Jeg hadde satt bremsene på umiddelbart. Du sier jo selv at du har en snikende følelse av at tiltakslysten din skyldes mani. Det er bra med tiltakslyst, men det ligger en god porsjon alvor bak å danne sitt eget firma. Det er svært tidkrevende og ofte en ensom prosess. Du trenger stamina; alle de kreftene du har. Hva skjer den dagen du ramler ned i en depresjon? Jeg synes du heller bør konsentrere deg om din egen helbred, få riktig medisinering, begynne i riktig ende. Når du er stabil kan du ta opp planene dine igjen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde satt bremsene på umiddelbart. Du sier jo selv at du har en snikende følelse av at tiltakslysten din skyldes mani. Det er bra med tiltakslyst, men det ligger en god porsjon alvor bak å danne sitt eget firma. Det er svært tidkrevende og ofte en ensom prosess. Du trenger stamina; alle de kreftene du har. Hva skjer den dagen du ramler ned i en depresjon? Jeg synes du heller bør konsentrere deg om din egen helbred, få riktig medisinering, begynne i riktig ende. Når du er stabil kan du ta opp planene dine igjen.

Lykke til!

Takk,det skal jeg gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...