Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til gave, anyone?

Gullbrudeparet selv sier at de ikke ønsker seg noe, og de "har alt, som man jo gjerne har i den alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye har du tenkt å bruke?

Aner ikke helt. Hva er passende? Det er svigers det gjelder. Tusen burde vel holde, eller?

mariaflyfly
Skrevet

Vi tok besteforeldra mine med ut og spanderte en bedre middag for hele familien. Hadde egentlig lyst til å gi dem en opplevelse sammen, men det var vanskelig, for Mormor hadde elsket både kulturopplevelser og reiser, mens Morfar hadde hatet det. ;)

Mener at vi også hadde en slags feiring hjemme der hjemme, men det er jeg ikke kar om å huske nærmere.

Men Morfar sendte meg ut på oppdrag for å finne en fin (og grisedyr) ring til Mormor for anledninga, og den har jeg arva og brukt hver eneste dag etter hennes begravelse.

Hadde de likt en kulturopplevelse sammen, tror du? Hva med en dagsutflukt sammen med dem til et eller annet fint sted, og påfølgende middag? Teater eller konsert? Tur med Hurtigruta?

Skrevet

Aner ikke helt. Hva er passende? Det er svigers det gjelder. Tusen burde vel holde, eller?

Hvis de har alt så kan du jo kjøpe gave til deg selv og si takk til dem;-)

Neida... Matchende joggedrakter?

Skrevet

Vi tok besteforeldra mine med ut og spanderte en bedre middag for hele familien. Hadde egentlig lyst til å gi dem en opplevelse sammen, men det var vanskelig, for Mormor hadde elsket både kulturopplevelser og reiser, mens Morfar hadde hatet det. ;)

Mener at vi også hadde en slags feiring hjemme der hjemme, men det er jeg ikke kar om å huske nærmere.

Men Morfar sendte meg ut på oppdrag for å finne en fin (og grisedyr) ring til Mormor for anledninga, og den har jeg arva og brukt hver eneste dag etter hennes begravelse.

Hadde de likt en kulturopplevelse sammen, tror du? Hva med en dagsutflukt sammen med dem til et eller annet fint sted, og påfølgende middag? Teater eller konsert? Tur med Hurtigruta?

Takk for tips .-) *noterer og skal drøfte med Finn*

candyqueen_83
Skrevet

Teaterbilletter med eller uten middag?

mariaflyfly
Skrevet

Takk for tips .-) *noterer og skal drøfte med Finn*

Hvis Finn har søsken, går det jo an å gå sammen med dem også :) Det gjorde broren min og jeg + Fatter.

Skrevet

Hvis de har alt så kan du jo kjøpe gave til deg selv og si takk til dem;-)

Neida... Matchende joggedrakter?

he he.. ja det hadde vært noe med gave til meg selv :-)

Men matchende joggedrakter hadde vært en enda verre gave enn å gi gave til meg selv ;-) Hiv innpå en gratis tattis så begynner det å ligne noe, liksom ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs jo både på interesser, på parets økonomi og hvor mye dere tenker å legge i gaven.

Hva med en storbyhelg? Allier dere med noen om når det kan passe og bestill/kjøp billetter, så kommer de ikke unna. :P Mange i den alderen liker godt å dra på tur, men trenger evig tid til planlegging, har alle mulige forbehold og betenkeligheter, og kommer seg derfor aldri avgårde.

Gjest Elextra
Skrevet

Men matchende joggedrakter hadde vært en enda verre gave enn å gi gave til meg selv ;-) Hiv innpå en gratis tattis så begynner det å ligne noe, liksom ;-)

Hva me matchende grilldresser og tilhørerende Crocs?

Skrevet

Hvis Finn har søsken, går det jo an å gå sammen med dem også :) Det gjorde broren min og jeg + Fatter.

Ja, familiespleis er ofte lurt,

mariaflyfly
Skrevet

... selvfølgelig innkjøpt på finn.no...?

:D

Skrevet

Spørs jo både på interesser, på parets økonomi og hvor mye dere tenker å legge i gaven.

Hva med en storbyhelg? Allier dere med noen om når det kan passe og bestill/kjøp billetter, så kommer de ikke unna. :P Mange i den alderen liker godt å dra på tur, men trenger evig tid til planlegging, har alle mulige forbehold og betenkeligheter, og kommer seg derfor aldri avgårde.

Jeg synes tanken om teaterbilletter eller reise el lignende er veldig god, men jeg er litt engstelig for at de (eller dvs en av dem..) skal synes det er veldig dumt med sllike fastlagte ting...

Skrevet

Hm, jammen, hva med hver sin fleecejakke? Det er mye fint der ute. Altså noe fra en sportsbutikk, for jeg ser for meg at de er ute og går tur i skogen sammen.

Skrevet

*ho ho* De er definitivt ikke typen til denslags, men det hadde jo vært morsomt :-)

Skrevet

Jeg synes tanken om teaterbilletter eller reise el lignende er veldig god, men jeg er litt engstelig for at de (eller dvs en av dem..) skal synes det er veldig dumt med sllike fastlagte ting...

Du kan jo skrive et kort og si at de kan velge seg en helg det passer, også kjøper dere reise og opphold.

Skrevet

*ho ho* De er definitivt ikke typen til denslags, men det hadde jo vært morsomt :-)

Kjøp et par grilldresser i køddegave. Så gir du den ordentlige gaven etterpå-

Skrevet

Kanskje et gavekort fra et gartneri, så de kan pynte hagen - om de har og har interesse for det.

Gavekort fra en fotograf til familiefotografering.

En reise, enten bare gullbrudeparet, eller sammen med noen fra familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...