Gjest SMIRnøff Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Et medlemskap i Fuck For Forrest! ;-) ... i disse selvangivelses- og telefonkatalog-tider... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Jeg ga et bilde av en kjent og kjær kunstner. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Jeg ga et bilde av en kjent og kjær kunstner. Marianne Aulie? ;-) Bilde hadde vært fint - men igjen dette med frykten for å velge 'feil'. 0 Siter
Gjest de-lenge-leve Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Mine foreldre holder gullbryllup til helgen. Vi skal glede dem med en hjemmesnekret sang om livet deres samt penger til reisekasse. De "har alt" men ønsker seg opplevelser og gleder i hverdagen. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Mine foreldre holder gullbryllup til helgen. Vi skal glede dem med en hjemmesnekret sang om livet deres samt penger til reisekasse. De "har alt" men ønsker seg opplevelser og gleder i hverdagen. Så hyggelig med sang :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Marianne Aulie? ;-) Bilde hadde vært fint - men igjen dette med frykten for å velge 'feil'. Med kjent og kjær mente jeg for mine foreldre - ingen kjendis akkurat. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Med kjent og kjær mente jeg for mine foreldre - ingen kjendis akkurat. Jeg bare fleipet ;-) 0 Siter
....AV Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Romantisk sengetøy ;-) Gavekort på restaurant. Espressomaskin DAB-radio 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Romantisk sengetøy ;-) Gavekort på restaurant. Espressomaskin DAB-radio Takk for ttips :-) Gavekort på restaurant kan absolutt være noe. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Kanskje et gavekort fra et gartneri, så de kan pynte hagen - om de har og har interesse for det. Gavekort fra en fotograf til familiefotografering. En reise, enten bare gullbrudeparet, eller sammen med noen fra familien. *noterer flittig* Takk for tips :-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Skrevet 30. mars 2011 Teaterbilletter med eller uten middag? Absolutt et godt alternativ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Jeg bare fleipet ;-) Skjønte at du fleipet med Aulie, men skjønner også at jeg kunne misforstås når jeg skrev "kjent". 0 Siter
Gjest syns nå jeg da Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Alle har vel forsåvidt "alt" Det har vi også det, selv om vi bare såvidt har bikket 40. Men det er uansett alltid gøy å få noe nytt og fint. Pledd er en ting jeg aldri får for mye av. De nydelig pleddene fra Rauma er kjempefine, og i ren ull. 0 Siter
gunrika Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Da svigers hadde gullbryllup ga vi dem teaterbiletter og restaurantmiddag og så var giverne sammen med dem. Det ble en hyggelig kveld for liten og stor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.