Gå til innhold

Norske turistperler (quiz)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Landet vårt er fullt av fjorder, fjell og andre attraksjoner. Kjenner du igjen bildene? "

http://quiz.start.no/111230

Selv fikk jeg 9 av 10 riktiige - bommet på den med "globusen".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en gangs skyld slo jeg deg i quiz, morsan. 10 av 10. Sollbrilleglisesmiley.

Kan ha vært fordi jeg har besøkt dem alle.

Skrevet

Der greide jeg alle 10. Men jeg har hatt rimelig intensiv Norgesferiering de to siste årene :-)

Skrevet

For en gangs skyld slo jeg deg i quiz, morsan. 10 av 10. Sollbrilleglisesmiley.

Kan ha vært fordi jeg har besøkt dem alle.

Gratulerer! :-)

Men selv hadde jeg bare vært på tre av disse stedene, så da var jeg megafornøyd med å få dem + 6 till rett ;-)

Skrevet

9/10. Bomma på hvor hunden satt.

Hunden satt på et sted jeg har vært, så den var lett for meg ;-)

Skrevet

9 av 10, bommet på den samme som deg.

Da svarte du sikkert samme som meg også, for det står jo jammen meg en globus der også ;-) Ja, ja...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jøsses. 7/10. Jeg er visst smartere enn jeg tror.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har visst reist for lite. 5 av 10 :P

Skrevet

10 av 10. Har vært ca. halvparten av stedene selv.

Skrevet

Samme resultat som deg, feil på globusen. Jeg måtte jo bare sjekke, ble så nysgjerrig på hvor det var hunden satt (etter å ha lest tråden)...

Skrevet

Samme resultat som deg, feil på globusen. Jeg måtte jo bare sjekke, ble så nysgjerrig på hvor det var hunden satt (etter å ha lest tråden)...

Kanskje du skulle hett Hund-ja? :-)

Skrevet

Kanskje du skulle hett Hund-ja? :-)

Voff :)

Har forsåvidt hund også,- men det er nok katter som er mitt hjerte nærmest...

Gjest Elextra
Skrevet

8 av 10 :#

Bommet på akvariet og mannen.

Gjest Jacoba
Skrevet

Bomet på akvariet og smuget. Aldri vært i Stavanger - og hvordan i huleste skal man kunne skilne tre akvarier fra hverandre bare ved å se en fisk bak et glass? :-P

Gjest Kayia
Skrevet

Bomet på akvariet og smuget. Aldri vært i Stavanger - og hvordan i huleste skal man kunne skilne tre akvarier fra hverandre bare ved å se en fisk bak et glass? :-P

Haha, enig. Du må ha tråklet akvariene noen ganger for skille dem eller? 9 av 10 her altså :)

Skrevet

Enig mht akvariet - jeg betrakter mitt riktige svar der som ren flaks :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...