Gjest prust Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Teit med det akvarietbildet innenfra. Fikk bare den feilen. 0 Siter
laban Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Teit med det akvarietbildet innenfra. Fikk bare den feilen. Jeg også. Akvariebildet burde vært tatt bort eller erstattet med noe som er karakteristisk for akkurat det akvariet. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg også. Akvariebildet burde vært tatt bort eller erstattet med noe som er karakteristisk for akkurat det akvariet. Herregud, så dere virkelig ikke at de fiskene der var ålesundinger? ;-) 0 Siter
laban Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Herregud, så dere virkelig ikke at de fiskene der var ålesundinger? ;-) Nei, det var for lang avstand. Jeg hadde nok sett det hvis jeg hadde stått ved glasset :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Teit med det akvarietbildet innenfra. Fikk bare den feilen. Hæh? Kjente du ikke igjen steinbiten Steinar og torsken Tore? Kan vel ikke blande dem med alminnelige bergensfisk? *rister oppgitt på hodet* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Teit med det akvarietbildet innenfra. Fikk bare den feilen. Enig 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Hæh? Kjente du ikke igjen steinbiten Steinar og torsken Tore? Kan vel ikke blande dem med alminnelige bergensfisk? *rister oppgitt på hodet* Ha ha :-) Jeg tippet forresten at det var akvariet i Tromsø :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.