Gjest SMIRnøff Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Hurra for meg! I dag har jeg jobbet sikkert 9 timer tilsammen. Fått gjort sååå mye... virkelig effektiv jobbing, føler meg så bra. Sitter og koser meg med Spotify i den varme kveldsluften... :-) "Dere" sier jeg ikke deler positive ting også. Så det ville jeg bare prøve å endre på. Ha en fin kveld, godtfolk! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Det var hyggelig lesning :-) God kveld videre! 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Så bra Smir;-) Du har vært kjempeflink. Ha en riktig fin kveld du også. Nå kan du kose deg med god samvittighet :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Så bra Smir;-) Du har vært kjempeflink. Ha en riktig fin kveld du også. Nå kan du kose deg med god samvittighet :-) Man kan aldri kose seg uten god samvittighet. :-P 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Man kan aldri kose seg uten god samvittighet. :-P Nei, det er har du helt rett i ;-) 0 Siter
bibben Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Så flott SMIR! Det booster vel også selvfølelsen litt når en klarer å ta seg selv i nakken! Nyt kvelden og lad opp til en ny, effektiv dag i morgen. Håper gleden gir mersmak ) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Så flott SMIR! Det booster vel også selvfølelsen litt når en klarer å ta seg selv i nakken! Nyt kvelden og lad opp til en ny, effektiv dag i morgen. Håper gleden gir mersmak ) Ja, får bedre selvfølelse. :-) Og da er det jo lettere å leve... Ja, skal lade opp - men ikke for mye. ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Herlig! Jeg visste det, hah! Dette klarer du, om du ikke jobber 9 timer pr dag så "alle monner drar", osv :-) Hilsen den kommende Snåsakvinna 0 Siter
laban Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Kjempefint! Jeg vet godt hvordan det føles etter en slik dag. Keep up the good work! 0 Siter
Avarian Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Dette var gode nyheter! Klart du kan! Forventer nesten en slik post hver dag fremover nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.