Gå til innhold

Men gifte seg skal de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elextra
Skrevet

Neppe, men når de allerede har to barn sammen gjør vel ikke et giftemål så mye fra eller til.

Skrevet

Jeg håper ikke det, men kjærlighet gjør som kjent blind.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg håper ikke det, men kjærlighet gjør som kjent blind.

Han var jo et skikkelig scoop.

Mrs. Wallace
Skrevet

Herregud. Og disse drittungene har to barn? Fine greier.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg vil ikke gifte meg med denne karen eller noen andre. Jeg forstår ikke hva dette tullet går utpå.

Skrevet

Jøjje meg...

I utgangspunktet hadde jeg aldri gått med på å gi kjæresten ansvaret for hele bryllupet og han hadde ikke villet det han heller. :-D

Og en fyr som fester på den måten er heller ingen fyr for meg. :o)

Skrevet

Ikke rart at et slikt konsept tiltrekker seg litt - eh - originale par. Det må bli ganske kjedelig TV av det hvis folk bare tar pengene og gjør omtrent sånn som de har snakket om på forhånd.

Ønsker disse to vel møtt igjen i Luksusfellen om etpar år. Det virker som om brudgommen har gode anlegg.

Skrevet

Uff, nei :(

De ble sammen da de var 17, har fått 2 barn og han benytter enhver anledning til å ta seg en fest (satt på spissen).

Jeg er skeeeeptisk!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...