Gå til innhold

Når legger dere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går til sengs mellom 22.15 og 22.30. I helgene mellom 23.30 og midnatt.

Ellers kommer jeg meg ikke opp om morgene.

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Jeg er B menneske delux. Legger meg som regel mellom Kl 24 og 01 en gang. Står opp (motvillig) kl 7.

Skrevet

''. Katteluke tør jeg ikke da vår katt er jaktpus av dimensjoner, fryter at hun kommer til å dra inn både halvdaue mus og andre bytter :-(

''

Vi har montert katteluke inn i entreen, hvor han har en egen soveplass. Så da slipper jeg å stå opp hvis han vil inn, og slipper også å få mus og andre delikatesser inn i leiligheten. Og så slipper jeg jamringen utenfor vinduene som ikke bare vekker meg, men også alle naboene.

Smart - men vi har ikke entré - man kommer rett inn i stor gang som forbinder de fleste andre rommene. Alternativet er at hun kommer inn i kjelleren, men der er det kaldt, og det liker hun sikkert ikke :-(

Skrevet

legger meg mellom 23 og 24, og er slett ikke a-menneske selv om jeg må opp (helst) før 7.

jobber mye ettermiddag, men det hjelper lite at jeg skal seint på jobb så lenge ungene skal på skolen og må ha hjelp om morgenen.

Skrevet

Mellom 23 og 24, og står opp kl 06 eller 0630. Det blir litt for lite søvn stadig vekk, men jeg har aldri lyst til å legge meg allikevel.

Skrevet

Mellom 24:00 og 01:00.

Får i mellom 6 og 7 timers søvn.

Forteller meg selv hver formiddag hvor flink jeg skal være til å legge meg tidlig i kveld, men jeg bare elsker å være oppe når resten av huset sover.

Skrevet

Sovner nesten på sofaen i 21-tida, men prøver å holde meg våken til 22.30. Legger meg sjelden seinere enn 23. Bør ha 8 timer søvn, kan fungere med 7 timer, men mindre enn det er katastrofe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...