Gå til innhold

Ekkel opplevelse idag ...

Anbefalte innlegg

Gjest morgenfugelen

Da vi kjørte på jobb idag (min mann og jeg) kom vi opp i en ekkel opplevelse som jeg ikke helt får ut av hodet mitt ....

Dette er ingen rushtrafikkert vei, men litt trafikk er det. Bor på et sted der alle kjenner alle, dette var en ukjent bil.

Vi kom etter en bil som kjørte noe helt merkelig, sjanglet fra side til side, bremset på rette strekker.

Etter at vi hadde kjørt etter den et stykke, sier jeg til min mann at han må blinke med lysa å få stoppa den bilen, for å sjekke om personen var dårlig eller full .....

Vi blinka med lysa, bilen stoppa, å mannen min gikk bort til bilen.

Det var en ukjent mann som kjørte bilen, mannen min kjente ingen alkohollukt, sjåføren sa at han var så trøtt, han hadde vært ute å kjørt hele natta ... han takket mannen min for at vi hadde stoppet han, han skulle stoppe på nærmeste rasteplass å ta seg en lur ....

Vi kjørte bak han, og han svingte inn på nærmeste rasteplass .... da vi kjørte videre får vi allikevel en ekkel følelse ... NOE rart var det her ... håper ikke vi hører om noen bilulykke .....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362705-ekkel-opplevelse-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg var ubehagelig. Men godt at dere brydde dere, for alt dere visste, kunne jo mannen vært syk. Jeg snakket med en mann som satt på noen trapper en gang og det viste seg at han hadde fått hjerteinfarkt, han hadde hatt det før og visste det, men han klarte ikke å snakke høyt så alle bare gikk forbi. Jeg fikk ringt etter taxi og sendt ham på legevakta.

Gjest morgenfugelen

Ekkelt. Bra at dere stoppet ham, modig gjort. Jeg hadde nok heller valgt (pingle?) å ringe poltitiet slik at de kunne stoppet ham. :/

Det hadde vi ikke "hatt tid til", da er jeg sikker på at det hadde smelt lenge før politiet hadde kommet oss i møte .... vi bor på et lite sted, hvor politiet ikke er på kontoret før kl 0730 ..... de har vakt, ja, men ting tar tid ....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...