Gjest Lærer'n Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 http://www.dagbladet.no/2011/03/30/nyheter/dom/innenriks/rettssak/16008367/ Og han blir dømt, straffet, må betale erstatning, får ikke lenger lov å jobbe som lærer. Alt som fortjent. Men jeg klarer ikke la være å spørre meg selv: Er det ikke også noe annet som er galt når 16-17-åringer synes det er ok å ligge seg til bedre karrakterer? 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Samfunnet har blitt mer og mer sexfiksert, Paradise Hotel o.l. vanliggjør et utsvevende sexliv og ungdom tar det ikke så alvorlig... Det forsvarer likevel ikke at læreren utnyttet sin stilling for å få sex... 0 Siter
Gjest smileys Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Hvis jeg husker riktig var læreren 21 år når dette skjedde. En 21-åring er veldig spennende for 16-17 åringer, særlig hvis han er populær og pen. Jeg hadde selv en lærer som var veldig ung, og jeg kan huske hvordan jentene flokket seg rundt ham. Hadde han lagt an på noen av dem er jeg ikke i tvil om at enkelte av dem hadde gått med på/ønsket sex med læreren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.