Gjest Skulderdama Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har i over 10 år slitt med smerter i skuldrene og etter 6 operasjoner har jeg fremdeles smerter, selv om det nå bør være bra. Vet at jeg kan oppleve smerter sterkere og på en annen måte etter så lang tid, både fordi kroppen har lært å reagere raskere og at det muligens er noe psykisk aspekt inne i bildet. Føler meg ikke direkte deprimert, men er selvfølgelig sliten og lei, og føler at omgivelsene mine nå forventer at jeg er bra. Det jeg lurer på er om jeg kan ha noen effekt av behandling med enten medisiner eller noen form for terapi for å bryte mønsteret? Jeg har kun brukt reseptfrie medisiner sporadisk mot dette. Håper at noen der ute har noen erfaringer å dele med meg! 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Det er mulig du har forsøkt dette for lengst, men det første jeg ville gjort er å finne en fysioterapeut som er god på treningsterapi og få ham til å legge opp et program. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.