Gå til innhold

Jentekveld - nesten tom lommebok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sårt et mattips for en slunken lommebok!

Har invitert 12 jenter til koselig jentekveld, men uante utgifter har gjort at jeg må prøve å være litt kreativ i matveien denne kvelden. Noen som kan gi meg et lite og rimelig tips? Det skal ikke være spleisekveld, men alle tar med de skal drikke utover kvelden selv. Velkomstdrinken er allerede innkjøpt på utenlandsreise. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jomfruland
Skrevet

Hva med Grandiosa Vår hjemmelagde? Den er på tilbud til 79.90 hos OBS nå. Du trenger 4 stykker.

Skrevet

Lag bolognesesaus med kjøttdeig, pasta og lag hvit saus og ha en pose med parmensanost i og legg det lagvis i langpanna. Saus, pasta, saus, bolognesesaus, pasta og hvit saus igjen.

Jeg lager bolognesesausen sjøl. Steker kjøttdeig og bruker tomatpure + krydder evt buljong i. Det kan være godt hvis du kan drøye kjøttdeigen med raspet gulrot.

Stekes i ovnen på 225 grader i 40 minutter.

Det var min redning før når jeg var blakk. Du kan bruke hva slags kjøttdeig du vil, det er godt uansett. Bruk krydderet du vil, jeg bruker salt og pepper og oregano. Svigermora mi brukte kanel i, blir eksotisk smak men jeg liker det ikke så godt.

Skrevet

Lag bolognesesaus med kjøttdeig, pasta og lag hvit saus og ha en pose med parmensanost i og legg det lagvis i langpanna. Saus, pasta, saus, bolognesesaus, pasta og hvit saus igjen.

Jeg lager bolognesesausen sjøl. Steker kjøttdeig og bruker tomatpure + krydder evt buljong i. Det kan være godt hvis du kan drøye kjøttdeigen med raspet gulrot.

Stekes i ovnen på 225 grader i 40 minutter.

Det var min redning før når jeg var blakk. Du kan bruke hva slags kjøttdeig du vil, det er godt uansett. Bruk krydderet du vil, jeg bruker salt og pepper og oregano. Svigermora mi brukte kanel i, blir eksotisk smak men jeg liker det ikke så godt.

Blei sulten, gitt:)

Gjest Unn75
Skrevet

Pølsegryte av et eller annet slag! Feks pølser, pasta, ost (evt ostesaus) og gode krydder. Gjerne ovnsbakt! Pølser er billig og det er lett å lage mye- få mye mat for pengene ;)

Skrevet

Frosne reker er ofte billig, f.eks. på Rema eller Kiwi. 6 kg holder til 12 personer, fersk billig-loff, majones og sitron. Voila! (Tar noen timer å tine rekene.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...