Gå til innhold

Brillefin

Gjest Håper noen vet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det går an, men med visse begrensninger... Innfatningen kan selvfølgelig ikke være større (altså hullene til glassene) enn glassene er, og det er noe med trådinnfantinger og type glass, hvor alt ikke går overens. Men jeg regner med at du likevel har mange muligheter for å bytte...

Gjør det forresten noe om du må ha nye glass da? Det er jo ofte slik at synet endrer seg med tiden, så det kan vel godt hende du skulle hatt nye glass uansett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362730-brillefin/#findComment-3142120
Del på andre sider

Gjest Håper noen vet

Ja, det går an, men med visse begrensninger... Innfatningen kan selvfølgelig ikke være større (altså hullene til glassene) enn glassene er, og det er noe med trådinnfantinger og type glass, hvor alt ikke går overens. Men jeg regner med at du likevel har mange muligheter for å bytte...

Gjør det forresten noe om du må ha nye glass da? Det er jo ofte slik at synet endrer seg med tiden, så det kan vel godt hende du skulle hatt nye glass uansett?

Tusen takk. Er så dyrt. Tror ikke jeg må ha nytt glass,men det er litt tykt glass på sidene. Har mye hodepine og det kan komme seg av øynene,kom på det nå. Har ikke brukt brillene nesten,da jeg plukket de ut var jeg overmedisinert. Synes på brillene,hehe. Orker ikke operere,noe som ble anbefalt hvis ikke hodepinen forsvant. Vil se om det hjelper å bruke briller,håper det går :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362730-brillefin/#findComment-3142176
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...