tonie Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Hvis du vil være helt i vater kan du legge deg på gulvet og ligge helt aldeles i ro. Jeg må innrømme at jeg synes det høres ganske kjedelig ut. 0 Siter
Bookworm Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Nja, jeg vet nå ikke om det er noen garanti for at man er i vater jeg;-) 0 Siter
tonie Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Nja, jeg vet nå ikke om det er noen garanti for at man er i vater jeg;-) Nei, men det kan være verdt et forsøk:) 0 Siter
frosken Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg kunne godt ha tenkt meg å vært litt i vater akkurat nå. Er du sikker på at ikke sofaen kan få en i det minste _nesten_ i vater? *prøver å finne en unskyldning for å være litt lat* 0 Siter
tonie Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Jeg kunne godt ha tenkt meg å vært litt i vater akkurat nå. Er du sikker på at ikke sofaen kan få en i det minste _nesten_ i vater? *prøver å finne en unskyldning for å være litt lat* Du kommer jo ganske nær, da. Nesten i vater, men med en interessant liten vri, kanskje. Det duger. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har ligget masse i vater i dag. Det var koselig. Så tok jeg en hjemmeeksamen nesten i vater. Så dro jeg på trening. Ikke i vater. Det var sånn passe koselig. Nå ligger jeg nesten i vater igjen. Man trenger ikke magemuskler for å ligge i vater og det liker jeg. 0 Siter
cathlin Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg kunne godt ha tenkt meg å vært litt i vater akkurat nå. Er du sikker på at ikke sofaen kan få en i det minste _nesten_ i vater? *prøver å finne en unskyldning for å være litt lat* Skal du være lat nå på denne tiden? 0 Siter
Gjest Jomfruland Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Ligge på gulvet? Noe så uhygenisk. Da ligger jeg heller i sengen. 0 Siter
tonie Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Jeg har ligget masse i vater i dag. Det var koselig. Så tok jeg en hjemmeeksamen nesten i vater. Så dro jeg på trening. Ikke i vater. Det var sånn passe koselig. Nå ligger jeg nesten i vater igjen. Man trenger ikke magemuskler for å ligge i vater og det liker jeg. Hvis du bare kan trene i vater også er alt egentlig såre vel. 0 Siter
tonie Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Ligge på gulvet? Noe så uhygenisk. Da ligger jeg heller i sengen. Det kan fungere hvis du ikke er for tung i rumpa. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Ligge på gulvet? Noe så uhygenisk. Da ligger jeg heller i sengen. Har du ikke rene gulv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.