Gå til innhold

Noen som er kjent på ullevål sykehus?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne ut hvor en person jobber.

Det er innenfor psykiatrien, også kalt "det gule huset" eller så er det bare i et gult hus. Det handler om traumebearbeiding,men vet ikke helt om det er snakk om en avdeling som allerde ligger der, eller om det er opprettet noe nytt? Forsøkte å google på personen og ullevål, men det kom ingenting opp. Personen jobber primært i en annen by.

Har dere peiling på hvilken avdeling det er snakk om ?

Fortsetter under...

Jeg tror det ligger helt innerst på sykehusområdet når du kommer inn. Hvis du kommer inn hovedinngangen så går du til høyre og bare fortsetter rett fram. Men det finnes vel kart på Ullevåls nettside over avdelingene?

Kommer du inn bakinngangen så ligger det til høyre tror jeg.

Hus nr. 48 på dette kartet: http://www.ulleval.no/stream_file.asp?iEntityId=11657

er Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress.

Huset er gulhvitt. Antagelig er det hva du leter etter

*takker* Jeg synes ikke alltid det er så lett å finne frem på sykehusets nettsider.

Hus nr. 48 på dette kartet: http://www.ulleval.no/stream_file.asp?iEntityId=11657

er Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress.

Huset er gulhvitt. Antagelig er det hva du leter etter

Når jeg først hørte om det "gule huset" så trodde jeg handlet om psykopati. Jeg tror det finnes en organisasjon, forening for folk som har hanvnet i klørne på psykopater som kaller seg " det gule huset".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...