Gå til innhold

Facebookstatus-symboler

Anbefalte innlegg

Gjest Småirritasjonsmomenter
Skrevet

Det hender ofte at folk bare skriver et punktum i statusfeltet sitt. Hva menes med dette??? Synes det er litt irriterende. Er det bare for å få oppmerksomhet? Eller gjør de det ved en feiltakelse? Som regel lar de være å kommentere etterpå dersom noen spør dem hva det betyr..

Og så har de de som bare setter inn et hjerte og ingenting mer. Hva betyr det? Når vi vet de mest sannsynlig IKKE er forelska??

Videoannonse
Annonse
Gjest Melis35
Skrevet

Punktum aner jeg ikke hva betyr,men hjerte kan være for at man er glad,jeg gjør det :)

Gjest Modern77
Skrevet

Noen gjør det for å få oppmerksomhet, noen fordi de vil vise et standpunkt, f.eks. at de er irritert...

merkelige og teite greier men :D

Syns det er like irriterende at folk skriver

Er så forbanna!

men så nekter de å si hvorfor :D Vil de ikke si hvorfor så får de la være å skrive at de er forbanna da! De skriker jo etter oppmerksomhet når de skriver sånt.

Skrevet

Noen gjør det for å få oppmerksomhet, noen fordi de vil vise et standpunkt, f.eks. at de er irritert...

Er så forbanna!

men så nekter de å si hvorfor :D Vil de ikke si hvorfor så får de la være å skrive at de er forbanna da! De skriker jo etter oppmerksomhet når de skriver sånt.

Tja, hvis folk skriver ting jeg ikke umiddelbart forstår, så regner jeg med at det er noe de nærere av vennene eller familie forstår.

Jeg kan da skrive en trist kommentar når fotball-laget "mitt" har tapt uten å måtte forklare akkurat hva jeg er sur/lei meg for. Dem som kjenner meg best - og dem som er interessert i fotball, vet hva jeg mener. Om det skulle være noen andre som ikke umiddelbart skjønner det,....hva så?

Gjest Elextra
Skrevet

Det har hendt at jeg, særlig på mobilen, har vært borti statusfeltet (og kanskje kommet borti space), og det da har kommet ut en tom statusmelding på profilen min. Kan jo se litt dumt ut og som om jeg ønsker oppmerksomhet.

Skrevet

Hjertet betyr, for meg, at det er bursdagen eller dødsdagen til min avdøde søster eller bestemor. Vet ikke hva andre mener med slike hjerter, men det kan være noe lignende.

Noen ganger blir en tom status eller teksten "undefined" postet om noe går galt med en link eller et bilde.

Skrevet

Most annoying; "Nå ligger jeg på stranda dere! SØTTI varmegrader og såååå deilig".

Betyr; Se så vellykket og perfekt jeg er, livet smiiiiiler til MEG.

Jeg drar til syden i sommer jeg og. Da er det et par ting som blir HJEMME = PC og mobil!

Gjest Elextra
Skrevet

Most annoying; "Nå ligger jeg på stranda dere! SØTTI varmegrader og såååå deilig".

Jeg drar til syden i sommer jeg og. Da er det et par ting som blir HJEMME = PC og mobil!

Skjønner ikke at det går an å irritere seg over sånt. Synes "skrytemeldinger" fra ferie er helt ok, og jeg gleder meg gjerne på forfatterens vegne og slenger kanskje inn en kommentar eller "liker".

Selv har jeg alltid med mobil på ferie, ja føler meg faktisk temmelig avhengig av den i ferien av flere grunner. En av dem er at min mann og jeg ofte skiller lag i løpet av dagen, og det da er kjekt å kunne holde hverandre orientert :-).

Skrevet

Drar du uten mobil til utlandet? Utenkelig for meg, men...

Gjest Elextra
Skrevet

Drar du uten mobil til utlandet? Utenkelig for meg, men...

''Drar du uten mobil til utlandet? Utenkelig for meg, men...

''

My thought exactly, ønsker både å være tilgjengelig fra hjemlandet og jeg bruker den mye til å holde kontakt innen familien :-).

Skrevet

''Drar du uten mobil til utlandet? Utenkelig for meg, men...

''

My thought exactly, ønsker både å være tilgjengelig fra hjemlandet og jeg bruker den mye til å holde kontakt innen familien :-).

Ja, enten mann og barn er hjemme eller med på samme tur, er det greit å kunne kontakte hverandre :-) Eller andre..

Gjest Kayia
Skrevet

Hva i all verden liker du å lese på FB-status da? :)

Gjest Jacoba
Skrevet

Er så forbanna!

Enig, irriterer meg over sånne meldinger som f.eks sier "Venter og venter... ;-)" eller "endelig!!" osv, og hvis noen spør hva det er svarer de "ja, nå kan du lure nå!"

Hva er da vitsen med å dele det?

Forresten, jeg irriterer meg ikke, undrer meg mer. Jaja. ;-)

Skrevet

Skjønner ikke at det går an å irritere seg over sånt. Synes "skrytemeldinger" fra ferie er helt ok, og jeg gleder meg gjerne på forfatterens vegne og slenger kanskje inn en kommentar eller "liker".

Selv har jeg alltid med mobil på ferie, ja føler meg faktisk temmelig avhengig av den i ferien av flere grunner. En av dem er at min mann og jeg ofte skiller lag i løpet av dagen, og det da er kjekt å kunne holde hverandre orientert :-).

Jeg irriterer meg bare når det er samme person syv ganger før klokka er elleve på formiddagen. :0)

Jeg er litt rar "mobilt" sett ja, hadde jeg ikke hatt unger så ville jeg droppa hele fonen.

Gjest Modern77
Skrevet

Tsk de som reiser til Syden på vinterstid er de som ikke har råd til Sydenturer på somrene når prisene er høyest :)

Gjest Modern77
Skrevet

Noe jeg finner "irriterende!" er sånne som stadig oppdaterer statusen sin på fb via mobil.... spesielt når de er på vei til et sted:

Nå har jeg kommet til Odda...

to timer senere...

Nå har jeg kommet til Lillestrøm...

To timer senere...

Nå har jeg kommet til.....

Bare deeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh

Men regner med vedkommende kjeder seg på bussen :)

Gjest Elextra
Skrevet

Noe jeg finner "irriterende!" er sånne som stadig oppdaterer statusen sin på fb via mobil.... spesielt når de er på vei til et sted:

Nå har jeg kommet til Odda...

to timer senere...

Nå har jeg kommet til Lillestrøm...

To timer senere...

Nå har jeg kommet til.....

Bare deeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuh

Men regner med vedkommende kjeder seg på bussen :)

Hehe, høres ikke særlig interessant ut, nei! Har heldigvis ingen slike på listen.

Enkelte som stadig kommer med andre uinteressante oppdateringer, har jeg satt på "ignore" (ser ingen oppdateringer fra dem).

Gjest Elextra
Skrevet

Tsk de som reiser til Syden på vinterstid er de som ikke har råd til Sydenturer på somrene når prisene er høyest :)

''Tsk de som reiser til Syden på vinterstid er de som ikke har råd til Sydenturer på somrene når prisene er høyest''

Hæ? Trodde det var dyrest på vinteren, jeg.

Skrevet

''Tsk de som reiser til Syden på vinterstid er de som ikke har råd til Sydenturer på somrene når prisene er høyest''

Hæ? Trodde det var dyrest på vinteren, jeg.

Sydenturene (og andre turer) er vel stort sett dyrest i skolens ferier, uavhengig av årstid?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...