Gå til innhold

Facebookstatus-symboler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, hvis folk skriver ting jeg ikke umiddelbart forstår, så regner jeg med at det er noe de nærere av vennene eller familie forstår.

Jeg kan da skrive en trist kommentar når fotball-laget "mitt" har tapt uten å måtte forklare akkurat hva jeg er sur/lei meg for. Dem som kjenner meg best - og dem som er interessert i fotball, vet hva jeg mener. Om det skulle være noen andre som ikke umiddelbart skjønner det,....hva så?

Jeg synes det er greit å vise litt respekt for de vennene en tross alt har godtatt, selv om de ikke er invidde i det mest private, og tenke på at de også ser disse statusoppdateringene.

Jeg synes det er greit å vise litt respekt for de vennene en tross alt har godtatt, selv om de ikke er invidde i det mest private, og tenke på at de også ser disse statusoppdateringene.

''Jeg synes det er greit å vise litt respekt for de vennene en tross alt har godtatt, selv om de ikke er invidde i det mest private, og tenke på at de også ser disse statusoppdateringene.''

Vel, i så fall måtte jeg jo skrive alle oppdateringene mine på engelsk også - jeg har jo noen ikke-norske på FB...

Synes ikke det vitner om liten respekt for folk om man av og til skriver ting ikke alle 150 "venner" skjønner 100%. Om de lurer, kan de jo spørre? Det er da helt vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...