Gå til innhold

Hvor viktig er penis for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest bare lurar

Hva om mannen/kjæresten din ikke lenger kunne gi deg tilfredsstillende sex vha penis lenger? Hva ville du ha gjort?

Skilt deg? Slått opp? Fortsatt forholdet, men da med et stort og sårt savn?

Vedkommende jeg snakker om har prøvd et hjelpemiddel, men det var visst altfor kunstig og unaturlig.

Men hva gjør man? Går det an å leve i et tilfredsstillende forhold uten sex?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362748-hvor-viktig-er-penis-for-deg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare lurar

Du er temmelig sneversynt!

Om det er penis man elsker, så er det jo bare å kjøpe seg en dildo.

Og man trenger vel ikke en penis for å ha sex!

Dummeste jeg har hørt!

Så det skal være greit for en kvinne å ikke ha tilgang på en erigrert penis? Er det ikke det som gjør denne kvinnen heterofil, da?

Tror neppe en mann ville blitt i et forhold med en kvinne hvis det viste seg at vaginaen hennes plutselig grodde igjen og det var umulig for ham å penetrere. (Og nei, ikke alle menn er griser som liker å ha endetarmsex).

Annonse

Jeg ville savnet det veldig, det legger jeg ikke skjul på,men om jeg ville dumpet ham av den grunn - neppe. Ikke med en gang i alle fall, ikke før vi hadde prøvd en god stund og sett om vi hadde fått til et sexliv som var tilfredsstillende for begge parter.

En dildo kan på ingen måte erstatte en penis.

Gjest Velger anonymitet

Heldigvis elsker jeg mannen min så høyt, at jeg ikke forlater ham av den grunn... Ja, det er en viktig del av sex'en, men likevel finnes det så mange andre måter å bli tilfredsstilt på at det ikke er et spesielt stort problem:-))

Gjest tror jeg

Jah, han kan jo tilfredsstille deg...

De selger jo sånne "truser" med pikk på...

og dildoer, han kan leke med deg...

og du kan jo kose med han på andre måter...

Kan jo hende lysten hans forsvinner, men dere kan jo kose på andre måter og ta vare på forholdet sånn.

Gjest bare lurar

Jah, han kan jo tilfredsstille deg...

De selger jo sånne "truser" med pikk på...

og dildoer, han kan leke med deg...

og du kan jo kose med han på andre måter...

Kan jo hende lysten hans forsvinner, men dere kan jo kose på andre måter og ta vare på forholdet sånn.

Nå er det ikke meg dette handler om, men ei venninne av meg og samboeren hennes. Ja, han kan tilfredstille henne på ulike måter, men det blir likevel utilfredsstillende for henne når hun ikke kan tilfredsstille ham, hvis du skjønner.

Er jo ikke noe ok å kjøre "one-man-show" når man er to... Et tilfredsstillende seksualliv er i mine øyne at begge parter blir tilfredsstilt.

Og venninna mi synes det begynner å bli såpass ekkelt med tanke på at mannen ikke får utløsning/blir tilfredsstilt, men at bare hun blir det. Så nå går det lengre og lengre tid mellom hver gang de er sammen seksuelt. Begge lider under dette.

Den fysiske mangelen ville ha vært null problem for meg, kroppene våre er så forskjellige at det er tungt og vondt for meg å ha sex.

Da ville jeg ha vært mye mer bekymret for den psykiske helsen hans, om det var min mann. Penis er verdens sentrum, som jeg tror den er for mange menn. Jeg ville ha fryktet en ødeleggende, psykisk reaksjon fra han.

Mary Poppins

Det ville uten tvil være et veldig stort savn for meg, men dersom alt annet i forholdet var bra så ville jeg nok ikke gått.

Det at det finnes “ufattelig mange andre måte å ha sex på” som det alltid sies i disse tilfelle, må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner. Oralsex, fingring, og leketøy (vibrator/dildo) er det jeg kommer på i farten. Jeg er ikke sånn kjempefan av å få oralsex, men kan fint gi det (dog gir jo ikke det meg noen seksuell tilfredstillelse annet enne at jeg elsker å se mannen nyte det). Fingring er jo deilig men kan ikke sammenliknes med en penis. Og en vibrator er også velig deilig, men på en annen måte enn en penis (+ mindre intimt)

Så ja det ville vært et savn.

Annonse

Mary Poppins

Jeg ville savnet det veldig, det legger jeg ikke skjul på,men om jeg ville dumpet ham av den grunn - neppe. Ikke med en gang i alle fall, ikke før vi hadde prøvd en god stund og sett om vi hadde fått til et sexliv som var tilfredsstillende for begge parter.

En dildo kan på ingen måte erstatte en penis.

''En dildo kan på ingen måte erstatte en penis.''

Helt enig.

Mary Poppins

Nå er det ikke meg dette handler om, men ei venninne av meg og samboeren hennes. Ja, han kan tilfredstille henne på ulike måter, men det blir likevel utilfredsstillende for henne når hun ikke kan tilfredsstille ham, hvis du skjønner.

Er jo ikke noe ok å kjøre "one-man-show" når man er to... Et tilfredsstillende seksualliv er i mine øyne at begge parter blir tilfredsstilt.

Og venninna mi synes det begynner å bli såpass ekkelt med tanke på at mannen ikke får utløsning/blir tilfredsstilt, men at bare hun blir det. Så nå går det lengre og lengre tid mellom hver gang de er sammen seksuelt. Begge lider under dette.

Åj så han kan ikke bli tilfredsstilt med oralsex eller noe sånt heller? Det gjør saken enda verre:-/

Gjest Elextra

Hvordan man ville reagere henger vel sterkt sammen med hva slags forhold man har. Er man ung, ellers ubundet og sex står helt sentralt i forholdet, kan det vel være fatalt. Har man vært sammen lenge og har barn sammen, finner en vel en løsning.

Forøvrig ville jeg antakelig synes det var mer bekymringsfullt om mannen overhodet ikke var seksuelt interessert enn at han hadde en dårlig fungerende penis.

Gjest Velger anonymitet

Det ville uten tvil være et veldig stort savn for meg, men dersom alt annet i forholdet var bra så ville jeg nok ikke gått.

Det at det finnes “ufattelig mange andre måte å ha sex på” som det alltid sies i disse tilfelle, må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner. Oralsex, fingring, og leketøy (vibrator/dildo) er det jeg kommer på i farten. Jeg er ikke sånn kjempefan av å få oralsex, men kan fint gi det (dog gir jo ikke det meg noen seksuell tilfredstillelse annet enne at jeg elsker å se mannen nyte det). Fingring er jo deilig men kan ikke sammenliknes med en penis. Og en vibrator er også velig deilig, men på en annen måte enn en penis (+ mindre intimt)

Savn - ja, men når situasjonen engang er slik betyr ikke det at det trenger å være ødeleggende for hele forholdt - hvis kjærligheten er der, klarer man seg fint likevel;-)

Gjest Kayia

''Går det an å leve i et tilfredsstillende forhold uten sex?'' Det gjør det helt sikkert, men for meg ville det vært et voldsomt savn. Sex og intimitet/ lek/ flørt/ hengivenhet/ etc henger tett sammen. Hvorvidt og hvordan det ville endret forholdet på sikt aner jeg jo ikke, men jeg ser det ikke som utenkelig at man etterhvert ville kunne føle seg mer som venner enn som kjærester?

Mary Poppins

Hmm her var det mye rare skrivefeil,, jeg er syk så unnskylder meg med det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...