Gå til innhold

Hvor viktig er penis for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen
Skrevet

Det ville uten tvil være et veldig stort savn for meg, men dersom alt annet i forholdet var bra så ville jeg nok ikke gått.

Det at det finnes “ufattelig mange andre måte å ha sex på” som det alltid sies i disse tilfelle, må jeg innrømme at jeg ikke helt skjønner. Oralsex, fingring, og leketøy (vibrator/dildo) er det jeg kommer på i farten. Jeg er ikke sånn kjempefan av å få oralsex, men kan fint gi det (dog gir jo ikke det meg noen seksuell tilfredstillelse annet enne at jeg elsker å se mannen nyte det). Fingring er jo deilig men kan ikke sammenliknes med en penis. Og en vibrator er også velig deilig, men på en annen måte enn en penis (+ mindre intimt)

Så ja det ville vært et savn.

Der er vi ulike. For meg ville manglende oralsex vært et mye større savn enn manglende penis. Penis kan fint erstattes av en vibrator, men ikke noe kan komme opp mot lepper og tunge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderen
Skrevet

Her spør du om to helt forskjellige ting. Først hva jeg hadde gjort om mannen ikke kunne tilfredsstilt meg med penis. Det hadde ikke vært noe problem. En penis kan erstattes med en vibrator.

Så spør du om jeg ville blitt i et forhold uten sex. Nei, det tror jeg ikke jeg hadde maktet. Hadde det blitt slutt på tenningen mellom meg og mannen min ville det blitt veldig.... tomt.

Mary Poppins
Skrevet

Der er vi ulike. For meg ville manglende oralsex vært et mye større savn enn manglende penis. Penis kan fint erstattes av en vibrator, men ikke noe kan komme opp mot lepper og tunge.

Jeg synes en vibrator er heeeeerlig men det er likevel ikke en erstatning til en penis etter min mening, det er et supplement:-) Pluss at det er noe spesielt med en penis når det kommer til det intime aspektet.

Oralsex er deilig det altså, men for min del så er det ikke sååå viktig. Dog vet jeg at mange ikke ikke er enig med meg der:-)

Skrevet

I den alderen/livsfasen jeg er i nå, ville jeg synes det var et fryktelig stort savn. En dildo ville absolutt ikke vært en fullgod erstatning.

Men det er ikke det samme som å si at jeg ville ha forlatt min partner dersom noe slikt hadde skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...