Gå til innhold

Nå kan Madina Salamova komme tilbake til Norge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regelendringen gjør at hun kan søke om arbeidstillatelse i Norge, ikke dermed sagt hun får arbeidstillatelse. Hun kan få avslag pga brudd på utlendingsloven, men tiden vil vise.

Jeg undres stadig over hva foreldrene hennes har tenkt å gjøre og når de evt. skal komme fram.

Regelendringen gjør at hun kan søke om arbeidstillatelse i Norge, ikke dermed sagt hun får arbeidstillatelse. Hun kan få avslag pga brudd på utlendingsloven, men tiden vil vise.

Jeg undres stadig over hva foreldrene hennes har tenkt å gjøre og når de evt. skal komme fram.

Jeg tror ikke de kan komme fram. Skylder ikke de den østeuropeiske mafien enorme summer med penger?

Gjest Og jeg stemmer ikke FRP

Jeg synes det er mer positivt med de som vil jobbe enn de som ikke vil jobbe.

Tror trygdesystemet vårt snart vil kollapse. Og jeg tror ikke vi har råd til å importere flere inn i trygdesystemet, direkte fra utlandet.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Jeg synes det er flott at hun får komme tilbake hvor hun føler seg hjemme, hvor hun har sitt hjem, sin kjæreste, sin jobb - ja hele livet sitt.

Tenk om det var deg, meg eller noen v9i r glad i som var i en sånn situasjon?

Stort sett det eneste dette kvinnespektakklet har gjort, er å i både muntlig og i bokform smusskaste det land, det folk og de myndigheter som så langt har gitt den kriminelle mafiafaren hennes husly i åresvis.

Jo, det tror jeg de gjør, men de fikk jo ikke asyl her. De søker sikkert om familiegjenforening hvis dattera får bli her.

Den østeuropeiske mafiaen opererer jo her hel tiden, de kan sikkert aldri komme fram i lyset for da blir det drept. Men her er det snakk om kriminelle som dreper andre kriminelle og det tror jeg ikke er grunnlag til asyl

ShitDiddelyDo

Stort sett det eneste dette kvinnespektakklet har gjort, er å i både muntlig og i bokform smusskaste det land, det folk og de myndigheter som så langt har gitt den kriminelle mafiafaren hennes husly i åresvis.

Jeg elsker din empati og menneskelighet. Du virker alltid så snill, og du har en rørende omtanke for mennesker.

Sånt står det respekt av.

Gjest Nord og ned.

Jeg elsker din empati og menneskelighet. Du virker alltid så snill, og du har en rørende omtanke for mennesker.

Sånt står det respekt av.

Riktig, til og med deg kan jeg faktisk greie og synes synd på, på tross av alt forvirret og fordreid tøv om alt og alle som du lirer av deg.

Nå har jeg ikke full oversikt over dine innlegg her - men si meg - skriver du noensinne noe hyggelig eller til nød nøytralt?

Gjest Nord og ned.

Nå har jeg ikke full oversikt over dine innlegg her - men si meg - skriver du noensinne noe hyggelig eller til nød nøytralt?

Mulig du vil oppfatte det som hyggelig hvis jeg skriver hylningskvad til sjarltataninnen Media og hennes mafiaboss av en far, men desverre har jeg ikke tenkt å tifredstille ditt noe merkelige fetish.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...