Gondor Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Jeg har holdt meg våken i hele dag. Jeg stod opp med barna og la meg ikke etter at de hadde gått. Jeg studerte, tørket støv, støvsugde og vasket badet grundig. Jeg er så glad! Ikke stolt i grunnen, men bare glad. I morgen er det atter en dag og jeg satser på å klare det samme. Dette er ikke noe skryteinnlegg, men et gledesinnlegg. Jeg har bevist for meg selv at jeg klarer å la være å sove på formiddagen og ettermiddagen som et dop. For det er det det er. Måtte det vare. Måtte det vare. Inderlig god natt til de som fremdeles er online. 0 Siter
Avarian Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Så bra! Vet hvor lett det kan være å legge seg nedpå når man er hjemme. Dette gir deg tro på at du klarer! Flott! Stå på videre! 0 Siter
Gondor Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Så bra! Vet hvor lett det kan være å legge seg nedpå når man er hjemme. Dette gir deg tro på at du klarer! Flott! Stå på videre! Takk. :-) Lykke til med dine utfordringer også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Så flott! Nå har du sett at du klarer det. Da blir det lettere å fortsette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.