Gå til innhold

Morten Harket på Skavlan - makan!

Anbefalte innlegg

Gjest Trudeluttetutt

Kona hans hadde vel mer enn nok sjøl da, hun var jo svensk fotomodell og filmstjerne.

Det er feil. Hun la skuespillerkarrieren på hylla for å ta seg av familien mens han var på turne. Det er jo selvfølgelig mulig at hun har tjent vanlige penger. Men hun har sagt i intervju at hun satt igjen med gjeld på leiligheten da de skilte seg. Hun fikk ingenting. Jeg synes det er veldig urimelig. MH er styrtrik. Og hun gikk hjemme med barna. Hva er det som gjør at en person som har tjent så mye bare mens de var gift, ikke gir kona si en krone? Det hadde nok ikke kostet han mye å gi henne et million eller to.

Jeg skjønner ikke hvordan han kan leve med seg selv.

Fortsetter under...

Det kan ha vært skjegget altså. Egentlig så han ut som en imam, men han så jo omtrent likedan ut med skjegg og langt har når han var ung også. Jeg skjønner at han savnet krøllene sine.

Han hadde kortere skjegg som ung - det har mye å si. Bare tenk på Sean Connery med skjegg - hadde ikke vært det samme om han hadde vært halvveis til ZZ Top!

Det er feil. Hun la skuespillerkarrieren på hylla for å ta seg av familien mens han var på turne. Det er jo selvfølgelig mulig at hun har tjent vanlige penger. Men hun har sagt i intervju at hun satt igjen med gjeld på leiligheten da de skilte seg. Hun fikk ingenting. Jeg synes det er veldig urimelig. MH er styrtrik. Og hun gikk hjemme med barna. Hva er det som gjør at en person som har tjent så mye bare mens de var gift, ikke gir kona si en krone? Det hadde nok ikke kostet han mye å gi henne et million eller to.

Jeg skjønner ikke hvordan han kan leve med seg selv.

Nå er ikke jeg rik, men jeg lot mannen min flytte ut av leiligheten min uten å gi ham noe penger, kun et speilreflekskarmera. Vi vet ikke bakgrunnshistorien til at Morten Harket gjorde det, men dere vet heller ikke hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde :o)

Gjest Trudeluttetutt

Nå er ikke jeg rik, men jeg lot mannen min flytte ut av leiligheten min uten å gi ham noe penger, kun et speilreflekskarmera. Vi vet ikke bakgrunnshistorien til at Morten Harket gjorde det, men dere vet heller ikke hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde :o)

For meg er fyren en total drittsekk til det motsatte er bevist. Nettopp av denne grunn. Men mulig han var bitter på kjerringa. At det var hun som stakk.

Jeg synes han var morsom i dag, jeg. Og jeg var helt med på den puppesammenligningen. Jeg likte også den spøken om å ikke utsette damene for for mange barn. En meget hensynsfull mann, spør du meg;)

Dårlig gjort synes jeg, å filme the bold spot hele tida. Hvorfor gjør de sånn?

Enig med deg! Syns faktisk han var mindre "tåkefyrste" enn andre ganger. Og filmingen av bakholdet var HELT unødvendig...

Annonse

For meg er fyren en total drittsekk til det motsatte er bevist. Nettopp av denne grunn. Men mulig han var bitter på kjerringa. At det var hun som stakk.

Han har i vært fall temperament. Han bodde i bakgården til venninna mi da han var sammen med andre damen og jeg møtte ham på gaten en dag hvor han snakket i telefonen og var så sinna at han sparket i veggen.

Gjest Trudeluttetutt

Han har i vært fall temperament. Han bodde i bakgården til venninna mi da han var sammen med andre damen og jeg møtte ham på gaten en dag hvor han snakket i telefonen og var så sinna at han sparket i veggen.

Han skal ha det at han er flink å synge og en kjekk mann. Men han fornærmer rødstrømen i meg noe voldsomt :)

Jeg reagerte bare på måten han snakka til Skavlan på jeg;

En noe ironisk tone (?) når skavlan snakka med Arja og badstuer: - Ja, det må vi snakke om, for det er så interessant.

Eller når Skavlan skulle få fiolinisten til å spille "Take on me" og spurte om han kunne spille en skandinavisk låt:

- Det er da ikke en skandinavisk låt..?

Haha, da blei jeg flau på hans vegne. Ellers har han sikkert noen poenger under pratet om bryst osv. En forståelig sammenligning i alle fall. Made sense ;)

Hehe. Got your point! Tror rett og slett jeg skal begynne å svare på samme måte som M.Harket jeg. I samtaler der noen begynner å prate om noe, skal jeg si: "Ja, det må vi snakke om, for det er såååå interessant!". Tror jaggu folk begynner å lure da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...