Gå til innhold

Veksle litt valuta på posten??

Anbefalte innlegg

Jeg trenger 100 svenske og 200 danske kroner i løpet av helgen.

Er dette noe jeg får ut på posten tro? Så lite? Og selv om jeg ikke er kunde i Postbanken?

Eller finnes det en oversikt over hvilke nettbanker som gir ut utenlandsk valuta? Får man tatt ut så lite som 100 svenske og 200 danske der?

Hadde satt stooor pris på kjapp hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362788-veksle-litt-valuta-p%C3%A5-posten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor befinner du deg og hvor skal du? Du får tatt ut diverse valuta i minibankene på Oslo S, i hvertfall.

Er i Lillestrøm, og hadde håpet og unngå og dra til byen, men må man, så må man;)

Vet du om kanskje det er noen minibank i Lillestrøm som man kan ta ut valuta? Kanskje på togstasjonen??

Annonse

Gjest Elextra

Er i Lillestrøm, og hadde håpet og unngå og dra til byen, men må man, så må man;)

Vet du om kanskje det er noen minibank i Lillestrøm som man kan ta ut valuta? Kanskje på togstasjonen??

''Vet du om kanskje det er noen minibank i Lillestrøm som man kan ta ut valuta? Kanskje på togstasjonen''

Aner ikke. Er statsjonen betjent kan du ringe å høre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...