Gå til innhold

QUIZ: Optimist eller pessimist?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff

http://quiz.start.no/110103

Jeg fikk:

''Optimist

Du ser alltid lyst på livet, og det er lite som kan vippe deg av pinnen. Uansett hvor ille det er, så kunne det jo alltid ha vært verre, ikke sant? Er du virkelig så positiv, eller er det et forsvar mot livets mindre trivelige sider?''

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362794-quiz-optimist-eller-pessimist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SMIRnøff

*hehe* Neida, jeg har alltid vært en optimist, men må vel innrømme at jeg de senere årene har fått et litt mer pesimistisk syn på en del ting. Men stort sett er jeg positiv til det meste. :o)

Jeg switcher endel jeg, da jeg tok testen var jeg ganske optimistisk. :-P

Annonse

På et direkte spørsmål om jeg er optimist eller pessimist ville jeg svart som Lillebjørn Nilsen:

"Jeg gjetter kryssord med kulepenn og er stadig optimist!"

Men på denne testen fikk jeg resultatet:

''Realist

Du ser tingene slik de er, med en stor dose nøktern realisme. Kanskje kunne du slippe løs noen flere drømmer eller frykter, og ikke alltid forholde deg til de nøytrale fakta?

43.94% falt innenfor denne kategorien.''

Noe sier meg at testen og dens valgalternativer er utviklet av en veldig ung person, slik at vi litt mer 'voksne' blir realister? Spesielt det å ha som alternativ at sjjefen i livet er læreren eller mamma! LOL

Hmm, veldig pussig, kjenner meg ikke heilt igjen - men tankevekkende føler jeg at det er ei alt for sein natt til søndag (skjønner at disse quiz'ene ikke er vitenskapelig fundert), men åkke som:

''Realist

Du ser tingene slik de er, med en stor dose nøktern realisme. Kanskje kunne du slippe løs noen flere drømmer eller frykter, og ikke alltid forholde deg til de nøytrale fakta?''

Annonse

Hmm, veldig pussig, kjenner meg ikke heilt igjen - men tankevekkende føler jeg at det er ei alt for sein natt til søndag (skjønner at disse quiz'ene ikke er vitenskapelig fundert), men åkke som:

''Realist

Du ser tingene slik de er, med en stor dose nøktern realisme. Kanskje kunne du slippe løs noen flere drømmer eller frykter, og ikke alltid forholde deg til de nøytrale fakta?''

Det ser ut som om alle over 20 år har blitt realister på den quizen ;o)

Jeg trodde jeg var realist, de fleste vil i alle fall beskrive meg som ganske nøktern, men jeg har visst et positivt syn på livet i henhold til denne quizzen.

Som du skjønner ble jeg realist, jeg er ikke helt enig i det altså så det er tydelig at for å være optismist så skal det masse til ;o)

På et direkte spørsmål om jeg er optimist eller pessimist ville jeg svart som Lillebjørn Nilsen:

"Jeg gjetter kryssord med kulepenn og er stadig optimist!"

Men på denne testen fikk jeg resultatet:

''Realist

Du ser tingene slik de er, med en stor dose nøktern realisme. Kanskje kunne du slippe løs noen flere drømmer eller frykter, og ikke alltid forholde deg til de nøytrale fakta?

43.94% falt innenfor denne kategorien.''

Noe sier meg at testen og dens valgalternativer er utviklet av en veldig ung person, slik at vi litt mer 'voksne' blir realister? Spesielt det å ha som alternativ at sjjefen i livet er læreren eller mamma! LOL

''På et direkte spørsmål om jeg er optimist eller pessimist ville jeg svart som Lillebjørn Nilsen:

"Jeg gjetter kryssord med kulepenn og er stadig optimist!"''

Nei, han sang ikke at han gjetter kryssord, men at han løser kryssord :)

''På et direkte spørsmål om jeg er optimist eller pessimist ville jeg svart som Lillebjørn Nilsen:

"Jeg gjetter kryssord med kulepenn og er stadig optimist!"''

Nei, han sang ikke at han gjetter kryssord, men at han løser kryssord :)

Pøh! ;-) Tror du ikke jeg kan min Lillebjørn eller? ;-)

Har både plata + sang- & gitarbok, så dette er jeg 100% sikker på!

men ettersom dol er et sted der det stadig etterlyses linker for de påstandene folk kommer med, nevner jeg i fleng:

http://www.soundcrank.com/song/200124198/lillebj_rn_nilsen/se_alltid_lyst_p__livet_lyrics

http://www.chordie.com/chord.pere/getsome.org/guitar/olga/chordpro/n/Lillebjoern.Nilsen/SeAlltidLystPaaLivet.chopro

http://hobbosnorken.wordpress.com/2010/08/18/sanger-man-burde-l%C3%A6re-av/

Og i tilfelle du skulle tro at de oveenfor nevnte nettstedene har konspirert med meg om å lure deg, så kan du jo høre Lillebjørn selv her:

Nemlig! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...