Gjest sunnmøringen Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 For å unngå overraskendes regninger lurer jeg på om noen har peiling på prisen for Zyprexa depotsprøyter 10 mg? Får en dette på blå resept med diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse og gjenntakende psykoser? Tatt det i pilleform til nå, men skal kanskje over på sprøyter. 0 Siter
Gjest flimse Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 etter hva jeg finner hos felleskatalogen så kan sprøyteform kun brukes i korte perioder, maks tre dager. pris pr hetteglass er oppgitt til 73,60 og ikke på refusjon.. men jeg har ingen erfaring med verken stoffet eller bruk, så du må nesten få svar fra andre, jeg hentet info kun fra felleskatalogen på nett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 ZypAdhera 210 mg koster 1736 kroner. Jeg tar det for gitt at du vil få dette på blå resept. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.