cathlin Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg skjønner ikke helt betydningen av ordet. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tacky 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Usmakelig, tenker jeg når jeg hører ordet... heller litt over mot "horete".... 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tacky Jeg har lest dette, men jeg skjønner det ikke likevel. 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 Usmakelig, tenker jeg når jeg hører ordet... heller litt over mot "horete".... Er det kanskje noe lignende som glorete? 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Er det kanskje noe lignende som glorete? Ja, det tror jeg... Leste linken som ble lagt ut her og der sto bla "overdresset just to show off" - det motsatte av "less is more"? 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 Ja, det tror jeg... Leste linken som ble lagt ut her og der sto bla "overdresset just to show off" - det motsatte av "less is more"? Ja, noe sånt. Men kan det egentlig ikke også være noe i retning kult? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Ja, noe sånt. Men kan det egentlig ikke også være noe i retning kult? ''Men kan det egentlig ikke også være noe i retning kult?'' *Rister på hodet* Ikke i den forståelsen jeg har av ordet i alle fall. 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Ja, noe sånt. Men kan det egentlig ikke også være noe i retning kult? Nei, ikke i mott hode... 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 Hva med "ekstravagant"? Overdreven flotthet, overdådighet betyr det. Er ikke det litt mer klassy enn tacky`? 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 ''Men kan det egentlig ikke også være noe i retning kult?'' *Rister på hodet* Ikke i den forståelsen jeg har av ordet i alle fall. Innenfor enklete miljø kanskje. Hvordan forstår du ordet? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Overdreven flotthet, overdådighet betyr det. Er ikke det litt mer klassy enn tacky`? Jo, er vel det. Er kanskje det samme bare med en positiv klang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Innenfor enklete miljø kanskje. Hvordan forstår du ordet? Når jeg hører ordet "tacky" tenker jeg en som er kledd så hun ser billig og kanskje noe horete ut. Og det er ikke kult... 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Glorete eller harry. Jeg oppfatter det som klart negativt eller nedsettende om noe. Usofistikerte folks forsøk på å pynte seg eller huset (eller bilen). 0 Siter
cathlin Skrevet 2. april 2011 Forfatter Skrevet 2. april 2011 Glorete eller harry. Jeg oppfatter det som klart negativt eller nedsettende om noe. Usofistikerte folks forsøk på å pynte seg eller huset (eller bilen). Blir det litt sånn innvandrerbutikk? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Blir det litt sånn innvandrerbutikk? Nei, det blir som amerikanske tradisjoner for juledekorasjoner! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Det dekker noe som er billig, kanskje til og med litt simpel, litt glorete og kanskje litt tarvelig. Mener 0 Siter
tonie Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Smakløst, simpelt, "billig". Sånn som Pamela Anderson når hun har pyntet seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.