Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir det litt sånn innvandrerbutikk?

''Blir det litt sånn innvandrerbutikk?

''

Nei, nei! Amerikansk white trash. Harry og glorete som litt for korte skjørt, litt for mange billige smykker, for dyp utringing, for høye hæler og overstylet hår, alt på en gang.

Annonse

mariaflyfly

Tarvelig er et fint ord.

Tarvelig er generelt et meget bra ord. Jeg hadde en opplevelse på legekontoret her om dagen - satt og leste Se og Hør da det dumpa en kjendis ned i stolen ved siden av meg. Da følte jeg meg rett og slett høyt oppe på tarvelig-skalaen. Med et stort innslag av white trash. ;)

Tarvelig er generelt et meget bra ord. Jeg hadde en opplevelse på legekontoret her om dagen - satt og leste Se og Hør da det dumpa en kjendis ned i stolen ved siden av meg. Da følte jeg meg rett og slett høyt oppe på tarvelig-skalaen. Med et stort innslag av white trash. ;)

Du satt ikke tilfeldigvis og leste i en utleverende artikkel om den samme kjendisen? ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...