Gjest bølger Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 3 uker på fluoxetin. Blir bare dårligere, har også angst. Begynner å få uro i bena, som jeg tror er bivirkninger. Tok et madrs test som var på 24. Skulle de ikke snart begynne å gi litt effekt? Hva gjør jeg hvis de ikke kommer til å virke? Legen er usikker på kombinasjon av flere medikamenter, så det blir vel ikke mye hjelp å få der heller. NHD sa jeg skulle vente 4 mnd før jeg tenkte på endring, men nå holder jeg på å gi opp. Er det ennå håp om bedring? Det er så vanskelig å tro på når jeg bare blir dårligere. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Du kan ikke sitte å vente på at de skal virke (desverre).Går du noe? Det hjelper merkelig nok på veldig urolig ben. Hva ellers gjør du i hverdagen for å bli bedre? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Du kan ikke sitte å vente på at de skal virke (desverre).Går du noe? Det hjelper merkelig nok på veldig urolig ben. Hva ellers gjør du i hverdagen for å bli bedre? Jeg går tur hver dag. Ellers går dagene til det vanlige. Jobb og husarbeid. Har begynt å jobbe litt i hagen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.