Gå til innhold

Gir snart opp

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

3 uker på fluoxetin. Blir bare dårligere, har også angst. Begynner å få uro i bena, som jeg tror er bivirkninger. Tok et madrs test som var på 24. Skulle de ikke snart begynne å gi litt effekt? Hva gjør jeg hvis de ikke kommer til å virke? Legen er usikker på kombinasjon av flere medikamenter, så det blir vel ikke mye hjelp å få der heller.

NHD sa jeg skulle vente 4 mnd før jeg tenkte på endring, men nå holder jeg på å gi opp. Er det ennå håp om bedring? Det er så vanskelig å tro på når jeg bare blir dårligere.

Gjest xbellax
Skrevet

Du kan ikke sitte å vente på at de skal virke (desverre).Går du noe? Det hjelper merkelig nok på veldig urolig ben. Hva ellers gjør du i hverdagen for å bli bedre?

Gjest bølger
Skrevet

Du kan ikke sitte å vente på at de skal virke (desverre).Går du noe? Det hjelper merkelig nok på veldig urolig ben. Hva ellers gjør du i hverdagen for å bli bedre?

Jeg går tur hver dag. Ellers går dagene til det vanlige. Jobb og husarbeid. Har begynt å jobbe litt i hagen også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...