Gjest Ei som var veldig fortvilet Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Etter dager med rivende angst starter også dagen i dag på samme måte, men! Etter å ha pustet meg gjennom noen anfall og sagt til meg selv at dette går bra og dette skal ikke styre livet mitt står jeg opp med barna og orker faktisk frokost også. Jeg puster meg gjennom ett lite anfall og så er det borte.Vi koser oss på hoppeloppeland og jeg har hatt en kjempefin dag med familien. Nå håper jeg dette fortsetter og jeg får en fin dag i morgen også.Det er så deilig og en liten takk til -prust- og andre som har hjulpet meg veldig når det har vært ille. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Så godt å lese. Det aller beste du kan gjøre er akkurat det du har gjort, komme deg ut i fysisk aktivitet. Det er forebyggende ene og alene og det stimulerer også kroppens endorfiner. I blant rammer angsten så hardt at det er umulig å gjøre no som ehelst annet enn å holde seg fast, men så sant du kan så kom deg ut. Godt jobbet i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.