Gå til innhold

Endelig en god dag

Gjest Ei som var veldig fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest Ei som var veldig fortvilet
Skrevet

Etter dager med rivende angst starter også dagen i dag på samme måte, men! Etter å ha pustet meg gjennom noen anfall og sagt til meg selv at dette går bra og dette skal ikke styre livet mitt står jeg opp med barna og orker faktisk frokost også. Jeg puster meg gjennom ett lite anfall og så er det borte.Vi koser oss på hoppeloppeland og jeg har hatt en kjempefin dag med familien. Nå håper jeg dette fortsetter og jeg får en fin dag i morgen også.Det er så deilig og en liten takk til -prust- og andre som har hjulpet meg veldig når det har vært ille.

Gjest xbellax
Skrevet

Så godt å lese. Det aller beste du kan gjøre er akkurat det du har gjort, komme deg ut i fysisk aktivitet. Det er forebyggende ene og alene og det stimulerer også kroppens endorfiner. I blant rammer angsten så hardt at det er umulig å gjøre no som ehelst annet enn å holde seg fast, men så sant du kan så kom deg ut.

Godt jobbet i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...