Gjest søta bror Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg har grunnpakka fra Get. Jeg har to svenske kanaler, og det eneste jeg ser på noen ganger er Skavlan. Følger dere med på noen programmer der? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Nei, har mer enn nok med å få med meg noe på de norske kanalene jeg + BBC Lifestyle. 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Nei, ikke så mye nå lenger. Nå er det så mange andre kanaler å velge i. Men jeg ser fortsatt på "Inför Melodifestivaen" eller hva det heter - svenskenes 'svar' på våre 'adresse'-programmer før MGP. Liker spesielt han finske kommentatoren som er med der :-) 0 Siter
Gjest Killin Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Jeg sjekker ved jevne mellomrom http://svtplay.se/ for interessante dokumentarer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Nei, sjelden, men akkurat nå ser jeg en av mine favorittfilmer på DR1 som jeg heller aldri ser på. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. april 2011 Skrevet 2. april 2011 Ser ikke mye på TV, men hender jeg sjekker hor de går film (evt for opptak), og da ender vi av og til på SVT. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.