Gå til innhold

Sko til barn!

Gjest Våren er kommet:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Modern77

Man bør alltid prøve sko, de varierer sånn i str og ikke vet man om de er gode å gå i!

Jeg vil kjøpe sko på Skopunkten, rimelige sko med grei kvalitet, de vokser jo så fort barna at de rekker ikke slite dem ut før de må ha nye, så sko til 2000 gidder ikke jeg kjøpe!

og tro meg, de ha rholdt seg tørre og varme på beina til tross for at jeg ikke har kjøpt såkalte best i test sko! Men så er jeg sunnmøring og da ;-)

På Skopunkten er det billige sko, i tillegg får man 50 % på skopar nr 2 og tredje paret gratis om man kjøper tre par!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362838-sko-til-barn/#findComment-3143318
Del på andre sider

Gjest togli

Man bør alltid prøve sko, de varierer sånn i str og ikke vet man om de er gode å gå i!

Jeg vil kjøpe sko på Skopunkten, rimelige sko med grei kvalitet, de vokser jo så fort barna at de rekker ikke slite dem ut før de må ha nye, så sko til 2000 gidder ikke jeg kjøpe!

og tro meg, de ha rholdt seg tørre og varme på beina til tross for at jeg ikke har kjøpt såkalte best i test sko! Men så er jeg sunnmøring og da ;-)

På Skopunkten er det billige sko, i tillegg får man 50 % på skopar nr 2 og tredje paret gratis om man kjøper tre par!

Får man 50 % på skopar nr to? Det må være noe nytt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362838-sko-til-barn/#findComment-3143332
Del på andre sider

Gjest Våren er kommet:-)

Vi har sett oss ut et par som i butikkene her i byen ligger fra 650 799kr. Søkte på nettet etter de samme skoene(Nike) og da fikk jeg dem til under 500kr frakt fritt/returfritt..

Ellers er jeg ednig i at sko må prøves. Men helt klart penger å spare på netthandel:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362838-sko-til-barn/#findComment-3143471
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...