Gå til innhold

Ferie i Nord-Norge i år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nord og ned.

Dere må droppe E6 enten på opp eller nedturen og kjøre Rv17(Kystriksveien) http://www.siste.no/ferie/article1598895.ece

Deretter vil jeg anbefale å ta ferga fra Bodø ut til Lofoten og være der noen dager, for dere reiser videre oppover. Vakrere plass på jorden finnes vel knapt.

brilleslangen

hvis dere ønsker et hyggelig avbrekk midt i landte kan kanskje dette være et alternativ?

www.familieparken.no

Parken ligger like ved E6 ca 4 timers kjøring nord for Trondheim, og like ved campingplass, og har både dyrepark med nordiske dyr og aktiviteter for alle aldersgrupper. størsteparten av aktivitetene er inkludert i inngangsbilletten og parken er verdt et besøk...

Ellers kan det kanskje være koselig å få med seg et guidet grottebesøk når man passerer Mo i Rana. Utover det har jeg hørt at folk bør prøve fiskelykken fra land ved saltstraumen( i nærheten av Bodø, Øverst i kystriksveien.) Der er det visstnok nesten fiskelykkegaranti...

black wealch

Dere må droppe E6 enten på opp eller nedturen og kjøre Rv17(Kystriksveien) http://www.siste.no/ferie/article1598895.ece

Deretter vil jeg anbefale å ta ferga fra Bodø ut til Lofoten og være der noen dager, for dere reiser videre oppover. Vakrere plass på jorden finnes vel knapt.

Takk for tips og link! Det så ut til å være en opplevelsesrik veg, den må vi kjøre :)

Lofoten står på lista vår. Flott der, jeg har kun vært der en kort tur tidligere.

black wealch

hvis dere ønsker et hyggelig avbrekk midt i landte kan kanskje dette være et alternativ?

www.familieparken.no

Parken ligger like ved E6 ca 4 timers kjøring nord for Trondheim, og like ved campingplass, og har både dyrepark med nordiske dyr og aktiviteter for alle aldersgrupper. størsteparten av aktivitetene er inkludert i inngangsbilletten og parken er verdt et besøk...

Ellers kan det kanskje være koselig å få med seg et guidet grottebesøk når man passerer Mo i Rana. Utover det har jeg hørt at folk bør prøve fiskelykken fra land ved saltstraumen( i nærheten av Bodø, Øverst i kystriksveien.) Der er det visstnok nesten fiskelykkegaranti...

Takk for tips. Både familiepark, grottetur og fiske i Saltstraumen høres spennende ut.

Skriver det inn på lista mi :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...