morsan Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg fikk 7 av 10 riktige. Bommet på oppstartår, sluttår + onkel. http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?method=start&id=11534 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 8 rette. Bomma på sluttår og alderen til Tommy. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg tror det er feil i spørsmålene. Tommy liker egentlig Marianne, så han hater ikke henne like mye som Iselin. Altså hadde jeg 9 av 10 rette. 0 Siter
tonie Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg fikk 2 av 10, og da var det ren gjetting. Hehe. Tegneserier interesserer meg bare ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg fikk 2 av 10, og da var det ren gjetting. Hehe. Tegneserier interesserer meg bare ikke. Og jeg som trodde du var storfan av Pondus. 0 Siter
tonie Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Og jeg som trodde du var storfan av Pondus. Du har fått med deg det, ja:) Den er den mest irriterende av dem alle. Alle i Pondus er så stygge at jeg ikke orker å se på dem engang. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 7 av 10, bommet på onkel, alder og hvilken jente han hater mest. 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2011 Forfatter Skrevet 3. april 2011 Jeg tror det er feil i spørsmålene. Tommy liker egentlig Marianne, så han hater ikke henne like mye som Iselin. Altså hadde jeg 9 av 10 rette. ''Tommy liker egentlig Marianne, så han hater ikke henne like mye som Iselin. '' Ja, jeg tenkte også at forholdet til Marianne er et elsk-hat-forhold, men valgte å krysse av for det som i følg quizmasteren var riktig svar. Litt taktikk der altså, med andre ord. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Du fikk 7 rette av 10 mulige. Dette kunne du! I hvert fall rimelig god til å gjette. Måtte gjette på _alle_ spørsmålene... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Du har fått med deg det, ja:) Den er den mest irriterende av dem alle. Alle i Pondus er så stygge at jeg ikke orker å se på dem engang. Ja, jeg mener å huske at du har kommentert menn og deres Pondus-fascinasjon tidligere. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 9 av 10 riktige - med litt flaks på oppstartår og onkel. Dette visste jeg slett ikke. Bommet på hvem Tommy hater mest av alle jenter, og mener fasiten er feil ;-) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg tror det er feil i spørsmålene. Tommy liker egentlig Marianne, så han hater ikke henne like mye som Iselin. Altså hadde jeg 9 av 10 rette. Jeg mener det er omvendt, han hater ikke Iselin like mye som Marianne. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg mener det er omvendt, han hater ikke Iselin like mye som Marianne. :-) Egentlig tror jeg ordet "hater" er feil i begge tilfellene. Han hater ikke Iselin - men er livredd henne. Han hater heller ikke Marianne, men er en ramp - og som andre småunger pirker han på jentene han liker. 0 Siter
Angustia Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Tør ikke en gang å å oppgi poengsummen min, til tross for at det er favotittenstripa mi etter "Nemi". Det som bekymrer meg mest i øyeblikket er at Tommy egentlig liker Marianne, og jeg har ikke skjønt det i løpet av ørten år :-/ Hmpf, går i tenkeboksen og revurderer serien... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Tør ikke en gang å å oppgi poengsummen min, til tross for at det er favotittenstripa mi etter "Nemi". Det som bekymrer meg mest i øyeblikket er at Tommy egentlig liker Marianne, og jeg har ikke skjønt det i løpet av ørten år :-/ Hmpf, går i tenkeboksen og revurderer serien... Du burde heller begynne å lese Pondus. I motsetning til Tommy og Tigeren utvikler den seg, og den er også betydelig morsommere og mer virkelighetsnær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.