Gå til innhold

kan feriepenger gi baksmell?

Anbefalte innlegg

Gjest baksmell

jeg har arbeidsavklaringspenger, noe jeg har hatt siden 2006.

I 2010 fikk jeg 24000 i feriepenger etter å ha hatt to ekstrajobber. Jeg skriver da opp på meldekortet de dagene jeg har jobbet, og blir da trukket i arbeidsavklaringspenger av NAV.

jeg har fått 6000 i baksmell. Kan dette skyldes feriepengene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/362855-kan-feriepenger-gi-baksmell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høstløv

Hvis du har opptjent retten til feriepengene og fått utbetalt de i samme året uten at det er foretatt skattetrekk i feriepengene, vil dette gi restskatt.

I vanlig skatteberegning er utbetaling av feriepengene uten skattetrekk innlagt i skatteberegningen for utbetalingsåret og bør dermed ikke gi grunnlag for restskatt. Forskuddsskatten blir beregnet for hele året og fordelt på 10,5 måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...