Gå til innhold

FU : Hva liker du best og dårligst ved dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Angustia

5

Gjest Min mening om dol.

Jeg liker best muligheten til å diskutere. Jeg er ikke her for å få venner, men setter pris på at det er mange hyggelige dolere her.

Jeg liker dårligst at det også er en del ustabile personer her. De som ikke greier å la være og la sine egne personlige problemer gå ut over andre. Misunnelse er en dårlig egenskap.

Jeg kan ikke fradra at folk slenger dritt og ikke tør bruke sitt vanlige nick.

Helt greit at folk er anonyme når de spør om noe de ikke vil at andre dolere skal vite om dem. Vi kan vel si det sånn at når man har vært her i 12 år så kjenner man endel til hverandre uten å vite navn eller ha møtt vedkommende og endel vet man også navnet på eller har møtt. Men den drittslenginga kunne folk gjort under eget nick altså.

Det beste med dol er at nesten alle kvinnene her inne fantaserer om meg. Det verste er at denne dyrkinga av min vidunderlige personlighet kan bli litt slitsomt i lengden.

LOOL

Og det verste er at jeg tror du er i området rundt sannheten også!

Annonse

Næh,jeg liker å småskravle om dette & hint, få noen gode råd (og innimellom gi bort et råd eller to) og jeg kan dessuten like en god krangel. dessuten liker jeg det at folk her inne (stort sett?) er ganske forskjellige fra de jeg ellers omgåes og dermed kommer med andre og overaskende vinklinger på ting jeg eller ville mene vae vedtatt.

Samtidig irriterer deg med litt når det forekommer regelrett dumhet (og det gjør det), masseenighet og æsjing på for meg sinnsyke og kjedelige ting som håndvask tusenganger daglig, overbeskytting av ellers uskyldigebarn, og det kan irritere meg meg med den der ekstremt seksuelle puritanismen, og annen generell kaklete moral, på de merkeligste områder.

Dessuten at folk kommer med moralisrende skitsvar til seriøse innspørrere som (gjerne intetanende) tillater seg å ta opp noe dol-upopulært, som den store strikkende majoritet må skynde seg å bedømme..hardt! ;p

Sånn sett tror jeg enkelte her inne har en slags avansert form for noe slags pissingcontest..;p

Gjest Hulderen

Jeg kan ikke fradra at folk slenger dritt og ikke tør bruke sitt vanlige nick.

Helt greit at folk er anonyme når de spør om noe de ikke vil at andre dolere skal vite om dem. Vi kan vel si det sånn at når man har vært her i 12 år så kjenner man endel til hverandre uten å vite navn eller ha møtt vedkommende og endel vet man også navnet på eller har møtt. Men den drittslenginga kunne folk gjort under eget nick altså.

Enig, det er utrolig mange feige drittslengere på dol. Jeg har helt sluttet å lese svar fra anonyme, de har uansett ikke injurierende kraft.

Enig, det er utrolig mange feige drittslengere på dol. Jeg har helt sluttet å lese svar fra anonyme, de har uansett ikke injurierende kraft.

''Jeg har helt sluttet å lese svar fra anonyme, de har uansett ikke injurierende kraft.

''

Hva definerer du som en anonym?

Gjest Hulderen

''Jeg har helt sluttet å lese svar fra anonyme, de har uansett ikke injurierende kraft.

''

Tilfeldige nick, som bare brukes for anledningen. I motsetning til faste nick. For eksempel er "Deg om det" som nylig svarte meg i tråden om noen fra Farmen et anonymt nick. Vedkommende har sikkert et fast nick som brukes i andre sammenhenger.

Gjest Hulderen

''

Forøvrig brukte jeg det utrykket fordi Dorthe kom med det først, og jeg støttet henne. Hvorfor spurte du ikke henne om det samme?

Annonse

Tilfeldige nick, som bare brukes for anledningen. I motsetning til faste nick. For eksempel er "Deg om det" som nylig svarte meg i tråden om noen fra Farmen et anonymt nick. Vedkommende har sikkert et fast nick som brukes i andre sammenhenger.

Enig at nick av typen "du er en idiot" neppe er noen grunn til å respektere, men det er jo også mange seriøse som av ulike grunner ikke ønsker å bruke fast nick. Jeg synes ikke det er noen grunn til å ekskludere dem fra diskusjoner.

Det beste med dol er at nesten alle kvinnene her inne fantaserer om meg. Det verste er at denne dyrkinga av min vidunderlige personlighet kan bli litt slitsomt i lengden.

Den dyrkingen som du evt. måtte bli utsatt for, kan dog ikke måle seg med den dyrkingen som foregår av en viss annen mann her inne...

nitty-gritty

Enig at nick av typen "du er en idiot" neppe er noen grunn til å respektere, men det er jo også mange seriøse som av ulike grunner ikke ønsker å bruke fast nick. Jeg synes ikke det er noen grunn til å ekskludere dem fra diskusjoner.

Enig med deg. Man kan jo heller ta det med en klype salt om svaret er useriøst eller fornærmende, enten det kommer fra 'fast' eller 'anonym'.

Forøvrig brukte jeg det utrykket fordi Dorthe kom med det først, og jeg støttet henne. Hvorfor spurte du ikke henne om det samme?

Leste tråden litt hulter til bulter. Kunne akkurat like gjerne ha spurt Dorthe, men leste ditt innlegg først :-)

Gjest Hulderen

Det er anonyme drittslengere jeg ikke svarer. Trodde det kom tydelig frem, siden jeg skrev at de ikke har injuierende kraft. Jeg diskuterer gjerne med anonyme som er saklige, og svarer anonyme som stiller spørsmål når jeg har mulighet til det. Du trenger ikke å lete særlig mye i tråder her for å se at det stemmer.

Det er anonyme drittslengere jeg ikke svarer. Trodde det kom tydelig frem, siden jeg skrev at de ikke har injuierende kraft. Jeg diskuterer gjerne med anonyme som er saklige, og svarer anonyme som stiller spørsmål når jeg har mulighet til det. Du trenger ikke å lete særlig mye i tråder her for å se at det stemmer.

Jeg svarer her, men kunne sikkert vært under noen andre innlegg også:

Jeg trodde man var anonym i utgangspunktet på dol?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...