Gå til innhold

FU : Hva liker du best og dårligst ved dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Angustia

5

Jeg ramla tilfeldigvis over DOL i januar i fjor, og har aldri vært medlem av noe nettsamfunn før.

Grunner til at jeg liker DOL er at det er informativt, underholdende og tilrettelagt for diskusjoner og råd - uansett "alvorlighetsgrad". Seinest i forrige uke fikk jeg hjelp til et trivielt leksespørsmål (ang gåter) på få minutter - fantastiskk!

Jeg har et godt nettverk, kanskje litt for stort, men føler likevel at jeg har "venner" på forumet. Et par-tre har blitt nye bekjentskaper.

Kikker innom DOL nesten daglig. det må være det eneste negative jeg kommer på i farta... Men så er jeg ikke på FB da, hehe ;)

Gjest prust

Jeg ramla tilfeldigvis over DOL i januar i fjor, og har aldri vært medlem av noe nettsamfunn før.

Grunner til at jeg liker DOL er at det er informativt, underholdende og tilrettelagt for diskusjoner og råd - uansett "alvorlighetsgrad". Seinest i forrige uke fikk jeg hjelp til et trivielt leksespørsmål (ang gåter) på få minutter - fantastiskk!

Jeg har et godt nettverk, kanskje litt for stort, men føler likevel at jeg har "venner" på forumet. Et par-tre har blitt nye bekjentskaper.

Kikker innom DOL nesten daglig. det må være det eneste negative jeg kommer på i farta... Men så er jeg ikke på FB da, hehe ;)

Ok at jeg kopierer innlegget ditt?

Bare med en forskjell: Jeg har hengt rundt på DOL i 12 år.... ;

)

ShitDiddelyDo

Jeg var sikker på at du hadde vært her i mange år, men med annet nick. Jeg var borte i et par år, og da jeg kom tilbake i høst skrev du til meg på en sånn måte at jeg trodde du kjente meg, så jeg spekulerte i hvem du kunne være. ;) Jeg er vanligvis god til å se sånt, men jeg slet med deg. Hadde ikke peiling. Men det er jo ikke så rart hvis du ikke har vært her lenger enn som så. :)

Det beste jeg liker ved DOL er tonie, togli og cathlin.

Det jeg liker dårligst er flisgubben i alle sine varianter, sør og de som smiler med sine riktige nick, og deretter skifter til anonyme nick for å slenge dritt. Også den gjengen som stakk og nå er tilbake under nye navn. Puddinger!

En gang doler, alltid doler!

Annonse

Det jeg liker dårligst er flisgubben i alle sine varianter, sør og de som smiler med sine riktige nick, og deretter skifter til anonyme nick for å slenge dritt. Også den gjengen som stakk og nå er tilbake under nye navn. Puddinger!

Liker du ikke meg altså :o(

Jeg var sikker på at du hadde vært her i mange år, men med annet nick. Jeg var borte i et par år, og da jeg kom tilbake i høst skrev du til meg på en sånn måte at jeg trodde du kjente meg, så jeg spekulerte i hvem du kunne være. ;) Jeg er vanligvis god til å se sånt, men jeg slet med deg. Hadde ikke peiling. Men det er jo ikke så rart hvis du ikke har vært her lenger enn som så. :)

Hehe, har innsett at jeg er en fersking på DOL, men tar meg til rette, vettu ;).

Skriver alltid med samme nick; kan jeg ikke stå for det jeg skriver, lar jeg være å skrive det.

Husker ikke hva jeg skreiv til deg i høst som kan ha gitt deg den følelsen, men av en eller annen grunn husker jeg nick (ikke nicket 'nick' her inne) bedre enn navn. Og nicket ditt er lett å feste seg ved - på en positiv måte :-)

For å henge meg på den da, så misliker jeg sterkt den pepperen man får hvis man ikke følger strømmen, og faktisk mener noe annet enn flertaller og står for dette... Har blitt halshugget opp til flere ganger for å ha meninger som ikke er mainstream...Det blir ofte til at jeg holder meningene mine for meg selv, da jeg ikke orker motstanden som kommer...

Som at man blir kalt dårlig mor rett i trynet fordi man ikke gjør som almuen gjør i enkelte ting. Det er patetisk oppførsel.

Jeg tar meg i å gjøre som deg, å ti klokelig stille av og til. ;0)

Setter pris på sludringen og svadaet. Og at det er voksne folk her, ikke fjortiser. Lærer tidvis nye ting som er kjekke å ta med. Og får grublet sammen med folk, det liker jeg.

Annonse

Gjest Dådyr

Jeg liker lay-outen, dvs. trådstrukturen. I mange fora er det slik at alle innlegg ligger i fulltekst under hverandre, og folk har masse bilder og smileys og animerte figurer både i tekst og nick, det er så stygt og forstyrrende. Her er det enkelt å velge hvilke innlegg man vil lese.

Det dårlige er at det skulle vært flere fagfolk som svarte gratis, slik som på psykiatri. Og så er det dumt at det er flere jeg kjenner som også bruker forumet, derfor tør jeg ofte ikke bruke fast nick (men det er ikke DOLs feil).

Gjest Elextra

''Det beste jeg liker ved DOL er tonie, togli og cathlin.

''

Du glemte meg. Og et par andre.

ShitDiddelyDo

En liten rettelse: Nord og Ned er morsk. Du husker sikkert han fra tidligere. En av gutta til flisegubben. Jeg vet ikke om sistnevnte er her lenger, men Nord og Ned er morsk, ikke flisegubben.

Du har blitt en gammeldoler usedvanlig raskt!

erfaren hilsen fra

Som at man blir kalt dårlig mor rett i trynet fordi man ikke gjør som almuen gjør i enkelte ting. Det er patetisk oppførsel.

Jeg tar meg i å gjøre som deg, å ti klokelig stille av og til. ;0)

Setter pris på sludringen og svadaet. Og at det er voksne folk her, ikke fjortiser. Lærer tidvis nye ting som er kjekke å ta med. Og får grublet sammen med folk, det liker jeg.

''Som at man blir kalt dårlig mor rett i trynet fordi man ikke gjør som almuen gjør i enkelte ting. Det er patetisk oppførsel.''

Enig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...