Gå til innhold

FU : Hva liker du best og dårligst ved dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

9

• Dorthe

5

• ShitDiddelyDo

5

• Angustia

5

Gjest Elextra

Jeg ramla tilfeldigvis over DOL i januar i fjor, og har aldri vært medlem av noe nettsamfunn før.

Grunner til at jeg liker DOL er at det er informativt, underholdende og tilrettelagt for diskusjoner og råd - uansett "alvorlighetsgrad". Seinest i forrige uke fikk jeg hjelp til et trivielt leksespørsmål (ang gåter) på få minutter - fantastiskk!

Jeg har et godt nettverk, kanskje litt for stort, men føler likevel at jeg har "venner" på forumet. Et par-tre har blitt nye bekjentskaper.

Kikker innom DOL nesten daglig. det må være det eneste negative jeg kommer på i farta... Men så er jeg ikke på FB da, hehe ;)

''Grunner til at jeg liker DOL er at det er informativt, underholdende og tilrettelagt for diskusjoner og råd - uansett "alvorlighetsgrad". Seinest i forrige uke fikk jeg hjelp til et trivielt leksespørsmål (ang gåter) på få minutter - fantastiskk!

''

To the point!

Det beste jeg liker ved DOL er tonie, togli og cathlin.

Det jeg liker dårligst er flisgubben i alle sine varianter, sør og de som smiler med sine riktige nick, og deretter skifter til anonyme nick for å slenge dritt. Også den gjengen som stakk og nå er tilbake under nye navn. Puddinger!

En gang doler, alltid doler!

Du kan få lov til å vaske føttene mine.

Annonse

Var ment som kompliment, ja :-)

Og i tillegg er du blitt en ikke-røyker, ikke sant?!?

''Og i tillegg er du blitt en ikke-røyker, ikke sant?!?''

Ja, fordi om det fortsatt holder hardt. Jeg tenkte seinest på det da jeg leste "Vente-tråden" til SMIRnøff - jeg har ikke abstinenser lenger (tror jeg), men savner røyken som belønning, i pauser og når jeg må vente på noe.

Takk for omtanke og en virtuell pekefinger :-)

Gjest villevi

Hehe, nei jeg er vel ferdig med tenårene heldivis... Og jeg har kommet langt, men det krever litt jobb da:-)

Min erfaring er at det krever langt mindre å være seg selv kontra å forsøke tilpasse seg noe som gjør at man ikke er i harmoni. Øvelse gjør mester og jeg har også øvd :)

Har hun en ikkedytteliste? Er det de hun ikke stoler på, som hun tror kan finne på å slippe taket i nedovebakke?:)

Hun er dyttekjip, og det vil ikke forundre meg om hun er redd for å havne uti Akerselva dersom hun legger livet sitt i våre hender. Det er selvfølgelig bare tull, jeg har nesten ikke tenkt tanken en gang.

Hun er dyttekjip, og det vil ikke forundre meg om hun er redd for å havne uti Akerselva dersom hun legger livet sitt i våre hender. Det er selvfølgelig bare tull, jeg har nesten ikke tenkt tanken en gang.

Det har nesten ikke jeg heller:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...