Gjest SMIRnøff Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Er inne i en veldig god periode nå... føler meg faktisk "normal", noe jeg ikke kan huske å ha gjort tidligere... Jeg er så redd at det ikke skal holde seg! Er det bare å fortsette å gjøre det jeg gjør nå da, og kanskje i bedre forstand også? 0 Siter
Gjest doing Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Vet du hva som har bidratt til at du nå føler deg mer "normal" da? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Vet du hva som har bidratt til at du nå føler deg mer "normal" da? Ja, vet jo det... det er å gjøre de "normale" tingene. :-P 0 Siter
Gjest doing Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Ja, vet jo det... det er å gjøre de "normale" tingene. :-P Hehe, da har du funnet svaret på hvordan vedlikeholde "normaliteten". Kjør på SMIR! Jeg heier på deg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Ja, vet jo det... det er å gjøre de "normale" tingene. :-P Jeg tror faktisk du har et poeng der.... Det å komme seg opp til riktig tid om morgenen, ha en plan for dagen og legge seg til riktig tid om kvelden osv... Det er slike ting som ivaretar den psykiske helsen vår. Lykke til ) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Hehe, da har du funnet svaret på hvordan vedlikeholde "normaliteten". Kjør på SMIR! Jeg heier på deg! Tusen takk =) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Jeg tror faktisk du har et poeng der.... Det å komme seg opp til riktig tid om morgenen, ha en plan for dagen og legge seg til riktig tid om kvelden osv... Det er slike ting som ivaretar den psykiske helsen vår. Lykke til ) Tusen takk =) 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 3. april 2011 Skrevet 3. april 2011 Ja, vet jo det... det er å gjøre de "normale" tingene. :-P Da er det vel unødvendig å spørre oss på dol om du skal fortsette med det? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Da er det vel unødvendig å spørre oss på dol om du skal fortsette med det? Igrunn så er det vel det ja... Men blir liksom en måte å lufte tankene på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.