Gå til innhold

Engstelig for at det ikke skal holde seg...

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er inne i en veldig god periode nå... føler meg faktisk "normal", noe jeg ikke kan huske å ha gjort tidligere...

Jeg er så redd at det ikke skal holde seg!

Er det bare å fortsette å gjøre det jeg gjør nå da, og kanskje i bedre forstand også?

Gjest doing
Skrevet

Vet du hva som har bidratt til at du nå føler deg mer "normal" da?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Vet du hva som har bidratt til at du nå føler deg mer "normal" da?

Ja, vet jo det... det er å gjøre de "normale" tingene. :-P

Gjest doing
Skrevet

Hehe, da har du funnet svaret på hvordan vedlikeholde "normaliteten". Kjør på SMIR! Jeg heier på deg!

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror faktisk du har et poeng der.... Det å komme seg opp til riktig tid om morgenen, ha en plan for dagen og legge seg til riktig tid om kvelden osv... Det er slike ting som ivaretar den psykiske helsen vår. Lykke til :))

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe, da har du funnet svaret på hvordan vedlikeholde "normaliteten". Kjør på SMIR! Jeg heier på deg!

Tusen takk =)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg tror faktisk du har et poeng der.... Det å komme seg opp til riktig tid om morgenen, ha en plan for dagen og legge seg til riktig tid om kvelden osv... Det er slike ting som ivaretar den psykiske helsen vår. Lykke til :))

Tusen takk =)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Da er det vel unødvendig å spørre oss på dol om du skal fortsette med det?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da er det vel unødvendig å spørre oss på dol om du skal fortsette med det?

Igrunn så er det vel det ja...

Men blir liksom en måte å lufte tankene på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...