Gå til innhold

pedagog som ikke ønsker mer omsorgsarbeid

Anbefalte innlegg

Gjest spesialpedagogen

Jeg er pedagog som er på arbeidsavklaringspenger. Nå orker jeg bare ikke mere omsorgsarbeid, har nok med mine egne problemer for øyeblikket. Jeg har en bachelor i spesialpedagogikk og ett år master.

Noen forslag til hva jeg kan jobbe med for å unngå omsorgsbiten?

Jeg har veldig lyst til å jobbe med bøker, jobbe i en bokhandel og kanskje også med fagbøker hvor jeg kan få brukt noe av utdanningen min.

Vet dere om det finnes noe utdanning i forhold til dette hvor jeg får brukt utdanninge min? Eller må jeg da ta en utdanning helt fra begynnelsen av?`

Fortsetter under...

Gjest fwfwe

Kan du jobbe med forskning eller saksbehandling, kanskje?

Hva gjorde at du valgte å utdanne deg innen spesialpedagogikk?

Vet ikke helt hva du mener med "omsorgsarbeid", men ut i fra din utdanning så skulle en tro du kan jobbe med mye forskjellig uten å ta veldig mye mer utdanning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...