mariaflyfly Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Hey, det var fristende nyheter! Du får rapporter hvordan det går 0 Siter
cathlin Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Du får rapporter hvordan det går Jepp. Dvs jeg må visst holde meg i skinnet, siden jeg allerede har dratt kredittkortet et par ganger i det siste. MEN, jeg fikk en prøvepakning på en decleorkrem + serum i dag:-) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Jeg har blitt anbefalt tålmodighetskrem. De har det på apoteket. Nei, det har de dessverre ikke. :-( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Blir utrolig rastløs...! Hater venting! Selv er jeg alltid presis, om det ikke er uforskyldt da, tog/buss/fly-reiser etc, som er utenfor min kontroll;) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Jepp. Dvs jeg må visst holde meg i skinnet, siden jeg allerede har dratt kredittkortet et par ganger i det siste. MEN, jeg fikk en prøvepakning på en decleorkrem + serum i dag:-) *Like* 0 Siter
Angustia Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 Hehe. Trur måten vi takler venting på har mye å si for vår fungeringsevne. ''Trur måten vi takler venting på har mye å si for vår fungeringsevne.'' Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men etter å ha reflektert litt tror jeg du har et godt poeng! Ser det på barn også, de som ikke klarer / har lært seg å vente, havner tilsynelatende oftere i konflikter. Interessant :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 I dag er pundet enda lavere enn før helga. Og det er fortsatt kostnadsfri frakt på LF. Kanskje kommer du under 200-lappen denne gangen? Men det er kursen den dagen pakken ankommer Norge som gjelder ;O) Lønner seg ikka å gamble på det ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.