Gå til innhold

Kakleforum

Gjest forum forum forum!

Anbefalte innlegg

Gjest forum forum forum!
Skrevet

Hei, jeg synes dette forumet er bare svada og piss, siden vi lever i ett demokrati ville jeg bare påpeke det og heller oppfordre dere kjerringer til å komme noe konstruktivt og interessant.

Videoannonse
Annonse
Gjest harikkebrillerfortiden
Skrevet

Kan du ikke starte en innvandringstråd da?

Gjest forum forum forum!
Skrevet

Kan du ikke starte en innvandringstråd da?

Lite spennende, vi er alle innvandrere på ett eller annet vis

Gjest luftslott
Skrevet

Ingen tvinger deg til å lese:-) Håper du får en fin dag!

Gjest Elextra
Skrevet

Hva med å komme med noe interessant selv?

Forøvrig er det nettopp "svadaet og pisset" som bidrar til å gjøre DOL til det det er, faglige og seriøse fora er det nok av andre steder.

mariaflyfly
Skrevet

Du står fritt til å velge hvorvidt du selv ønsker å frekventere et forum fylt med svada, piss og drittkjerringer.

Gjest prust
Skrevet

Du står fritt til å velge hvorvidt du selv ønsker å frekventere et forum fylt med svada, piss og drittkjerringer.

''Du står fritt til å velge hvorvidt du selv ønsker å frekventere et forum fylt med svada, piss og drittkjerringer.''

Du kan få sagt det!

Skrevet

Morsomt:-) Åsså dra demokratikortet da du... Lite gjennomtenkt, eller? Et demokrati kjennetegnes vel ved at flertallet bestemmer, og siden flertallet tydeligvis liker "svada og piss" så er det vel det som er ønsket på dette forumet da:-) Det passer ikke for alle, og alle har rett til å mene hva de vil om det, men da kan man lett holde seg unna.

Gjest Elextra
Skrevet

Koser meg med svada, piss og drittkjerringer :-)

Gjest Melis35
Skrevet

Haha ler så jeg hyler :D dummeste innlegget i dag!

Gjest segunda
Skrevet

Synes du mine innlegg som mistet min bror for fire dager siden, og som lever i et annet land enn mitt eget er piss og svada? Jeg synes ikke det.

Gjest segunda
Skrevet

Lite spennende, vi er alle innvandrere på ett eller annet vis

Ja jeg er innvandrer og er i hjemlandet mitt nå. Jeg snakket med min svigerinne nettopp på et annet språk enn norsk. Ingen sier at innleggene mine den siste tida er interessant, men mange føler medfølelse. Er du helt uberørt av det, og har det ingennting å si at vi innvandrere kan skrive slikt fra vårt hjemland?

Gjest sivera
Skrevet

Hei, jeg synes mennesker som deg burde passe sine egne saker. Ingen som tvinger deg til å lese her inne.

Skrevet

Det er slett ikke nødvendig å være her inne, det er helt frivillig. Men hvis du har ideer om noen gode diskusjoner så er du hjertelig velkommen til å starte.

Gjest forum forum forum!
Skrevet

Ja jeg er innvandrer og er i hjemlandet mitt nå. Jeg snakket med min svigerinne nettopp på et annet språk enn norsk. Ingen sier at innleggene mine den siste tida er interessant, men mange føler medfølelse. Er du helt uberørt av det, og har det ingennting å si at vi innvandrere kan skrive slikt fra vårt hjemland?

Ditt innlegg har jeg ikke fått med meg, og jeg har selvsagt respekt for alvorlige livshendelser. Jeg tenker mer på alt "fyllet", og beklager dersom du ble såret av min irritabilitet.

Gjest forum forum forum!
Skrevet

Så klart, og du har like stor rett til å forsvare ditt svada:)

Gjest forum forum forum!
Skrevet

Haha ler så jeg hyler :D dummeste innlegget i dag!

Eller morsomste innlegget idag:P

Gjest Jacoba
Skrevet

Siden vi lever i "ett" demokrati må du pent finne deg i at vi kaklekjerringene ruler over Åpent Forum. :-)

Skrevet

Vi har så interessante og krevende liv ellers at det er deilig med et pustehull :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...